Forum > Färdiga produktioner
Bribedant - At the Race Track
aROCKER:
Skitsnygg låt...detta var bra!
lite skumt att det tog ett tag innan spelaren dök upp...varför köra soundcloud...ladda upp den här istället så kanske alla kan ta del av den, verkar strula för vissa eller!?
Enda anmärkningen är att det borde högpassas på vissa instrument, det liksom dånar på och ljummar i botten.
Men vilken snygg sång wow! :wub:
pxm:
JÄTTEBRA -jag diggar det här,Bribedant.
Verkligen shysst bas och sång.
mvh
HasseFX:
Wunderbaum! :wub: Fin låt - och jag förstår du ville ta vara på "sjungandet" :) Lite Michael Buble, fast mindre tillrättalagt!
Synpunkter på arret: Gitarren är bra spelad men kanske väl lågt transponerad (blir lite trångt i lägre mellanregistret). Jag efterlyser också lite mer "samspel" så att gitarrens toner och ackordbyten inte krockar med sången. När sångaren fraserar klingar ackord/toner, när sångaren är tyst eller hänger på en ton så "spelar" gitarren - lite som bluesens "växelsång", fast givetvis mer sofistikerat jazzigt! Om du nu förstår vad jag menar... ^_^
MaxB:
Gott att lyssna på.
Jay Thomas:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2012, 09:49:48 ---Hos mig lät det bara fint.
Minimalt arr,snyggt med ez grejerna.Jag tänkte att enbart bas,det kan väl aldrig gå? Men det går ju hur bra som helst.
Låten nja inget för mig,definitivt något för Frankie boy då det begav sig :)
Mike
--- Slut citat ---
Soundcloud igen mao... :(
http://soundcloud.com/bribedant/at-the-race-track-2012/download
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida