Forum > Demolåtar

mahan - SLOW DAY

<< < (2/3) > >>

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 29.03.2012, 21:33:58 ---Nog det skönaste gitarrspel jag hört från dig. Första solot var väldigt, väldigt laidback och skönt. Bra jobbat!

--- Slut citat ---
Nu måste jag stiga upp o blanda till en liten knorr! Denna din kommentar värmer! Du ska veta att jag har kvar många goda tips du gett mig under vår "samlevnad" här på KR och småningom börja gamlingen fatta vad det e fråga om.

--- Citat från: Wernborg skrivet 29.03.2012, 21:33:58 ---Gitarrarret i övrigt är något överarbetat. Man ser inte skogen för alla träd. Samma med sången/kören. Mitt tips blir att inte ha fullgas på allt hela tiden. Plocka bort lite ibland för att få större effekt när allt är med.

--- Slut citat ---
Absolut rätt igen, och då har jag redan rensat en hel del påvarannliggande stuff. Så nästa version kommer att vara lättare klädd! :D

--- Citat från: Wernborg skrivet 29.03.2012, 21:33:58 ---Träna på engelskan.

--- Slut citat ---
Jees söör, evri dei!

Tack! :)

mahan:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.03.2012, 21:43:38 ---Härligt laidback och skönt lir och sjung. En sinnesstämningslåt som man verkligen känner igen men jag skulle inte klara att göra en så bra låt en sån dag :)

--- Slut citat ---
Tjou Eddi!
Jaadu, det behöver ju inte alltid vara fullfjong och heldraiv på för att göra en låt! :D
TAck för lyssningen o kommentaren :)

h.   johan

MaxB:
Redan vid 40 ska körerna komma, in tycker jag. De kommer in lite efter det men låter lite väl mycket försynta och försiktiga.

Trixet med virveln vid 163 tycker jag är onödig, borde fungera med mer rakt spel där.

Skönt relaxat on a slow day!  :wub: Och härligt att du inspirerar och inspireras!

mahan:

--- Citat från: karl skrivet 29.03.2012, 21:18:40 ---Bra intro... väldigt Amerikanskt :) sounds nice, bra sång....good work  /  karl B)

--- Slut citat ---

TAckar för den Karl!
För att bli mer amricansxt bör jag träna på engelskan precis somW föreslår :D

mahan:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 29.03.2012, 20:46:34 ---Nämen inte alls illa ^_^. Fick lite Little River Band -vibbar av denhär.
Space

--- Slut citat ---
Javisst, och nu fick jag till orden riktigt sjölv, bussigt va? :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion