Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Girly - Drömmar
Gurano:
Hej
La för länge sedan upp denna på färdiga för jag trodde att jag aldrig mer skulle göra nåt på denna...men man ska aldrig säga aldrig :)
Girly la på lite sång på den, vilket gjorde den än mer mystisk och trollsk tycker jag
/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Girly_Dreams.mp3[/mp3]
Harmonica mike:
Jag gillade detta tidigare och gillar det än mer nu.
Det här är filmiskt och framkallar bilder.Jag håller fast vid vikingavyn,tycker den sitter klockrent här.En tutande mistlur ala´ vikinga bröl hade suttit nånstans under sången..Sången ja,bra här Girly.Några gutturala mansröster hade också förstärkt.
Jag var inne på nåt berättande gutturaltstökigt tidigare men som med så mycket annat så blev det liggande.
Bra nu,möjligen en mistlur..och en stökig hop av vikingar som utstöter gutturala fraser i ett stigande crescendo innan rockdelen..
Hur det skall gå till har jag ingen aning om :)
Mike
Jocke:
Tycker det här var "intressant" men känner inte att sång och musik riktigt hänger ihop - skulle önska att de förstärkte varann... Men, det kanske är själva grejen...? Ska lyssna igen med bättre lyssning sedan... :)
Roffe H:
Visst, härligt mystiskt och trollsk, detta gillar jag!
mvh Roffe H B)
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 29.10.2012, 09:45:19 ---Jag gillade detta tidigare och gillar det än mer nu.
Det här är filmiskt och framkallar bilder.Jag håller fast vid vikingavyn,tycker den sitter klockrent här.En tutande mistlur ala´ vikinga bröl hade suttit nånstans under sången..Sången ja,bra här Girly.Några gutturala mansröster hade också förstärkt.
Jag var inne på nåt berättande gutturaltstökigt tidigare men som med så mycket annat så blev det liggande.
Bra nu,möjligen en mistlur..och en stökig hop av vikingar som utstöter gutturala fraser i ett stigande crescendo innan rockdelen..
Hur det skall gå till har jag ingen aning om :)
Mike
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar!
Du kan väl leka viking på denna om du vill/har tid? Du får fria händer :D
--- Citat från: Jocke skrivet 29.10.2012, 10:28:02 ---Tycker det här var "intressant" men känner inte att sång och musik riktigt hänger ihop - skulle önska att de förstärkte varann... Men, det kanske är själva grejen...? Ska lyssna igen med bättre lyssning sedan... :)
--- Slut citat ---
Förstår inte riktigt vad du menar - Har du något förslag hur de kan förstärka varandra?
Återkom gärna när du har lyssnat med "bättre" lyssning
--- Citat från: Roffe H skrivet 29.10.2012, 13:48:14 ---Visst, härligt mystiskt och trollsk, detta gillar jag!
mvh Roffe H B)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar
Tack för era kommentarer
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida