Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Girly - Drömmar
mahan:
Tjou Göran!
Så jag fick dig övertalad till slut, bra låtbörjan, bra men kanske lite vassa guror, bra men lite för roomiga trummor.
Nu gäller det för dig att hitta balansen för hela kalaset tillsammans med mixaren eftersom jag förstod att både guror och trummor var sådär lixåm hastigt inslängda.
I väntan på ny verre..
h. jkohan
karl:
Nice...storslaget och minimalistiskt på samma gång.....
Allt gott karl
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 29.03.2012, 20:50:41 ---Skööönt :wub:. Jag protesterar dock mot trummorna :angry:... dom är för kantiga på nåt sätt och sticker ut. Lägre volym bör dom ha och så kunde dom vara lite "suddiga". Annars en låt just i min smak.
Space
--- Slut citat ---
Tackar - jo trummorna håller jag med om - de ska ändras - bara hastigt och lustigt inslängt - guror och trummor gjordes på 5 min :)
--- Citat från: Dividend skrivet 29.03.2012, 20:56:33 ---Återkommer till den här.
Göran, detta är RIKTIGT bra! Lite svårt för trummorna, jag med, blir liksom som man tappar bort den röda tråden.
Hade, om jag fick råda, bara kört ett gurasolo med lång efterklang. Och kanske ha lite staccato-stråk för att markera rytmen. :)
--- Slut citat ---
Tack så mycket - kul att höra - ang trummor så kommer de att ändras men jag vet inte hur än - vi får se hur detta utvecklas
--- Citat från: mahan skrivet 29.03.2012, 21:07:43 ---Tjou Göran!
Så jag fick dig övertalad till slut, bra låtbörjan, bra men kanske lite vassa guror, bra men lite för roomiga trummor.
Nu gäller det för dig att hitta balansen för hela kalaset tillsammans med mixaren eftersom jag förstod att både guror och trummor var sådär lixåm hastigt inslängda.
I väntan på ny verre..
h. jkohan
--- Slut citat ---
Ja jag kan ju inte säga emot när du säger nåt :)
Trummor ska fixas
--- Citat från: karl skrivet 29.03.2012, 21:13:56 ---Nice...storslaget och minimalistiskt på samma gång.....
Allt gott karl
--- Slut citat ---
Himla roligt - tack :)
Låten kommer att jobbas vidare på - helt klart - men jag vet inte riktgit hur än - det kommer nog till mig vad det lider.
/Gurano
Gurano:
Hej
Kommer troligen inte att göra mer med denna så den får nu hamna på färdiga.
/Gurano
Markus Broberg:
Mustigt deluxe. Inte min genre, men det låter skitbra:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida