Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Girly - Drömmar

<< < (5/9) > >>

Jay Thomas:
De lugna partierna är helt underbara!  :wub: :)

Sedan kommer det något annat som helt vräker den mysiga varma känslan över ända.  :( Smaken är som baken och i detta fall, går gitarrpartierna fetbort. Att bryta ut dem och göra något helt eget, absolut men i detta, ganska "delikata" och finstämda sammanhang fungerar de inte alls för min personliga del.

Gurano:
jo det är nog så att mina tilltag inte alltid passar. Men jag tycker nog själv att det bryter på ett skönt sätt...men kanske att jag gör två versioner, vi får se.

Kul att du gillar det lugna partiet i alla fall

Gurano

Gurano:

--- Citat från: hogge skrivet 29.03.2012, 01:44:21 ---Hmmm.. Blev lite förvånad över mig själv här.. Förväntade mig värsta indienköret, men satte på låten! Gick genast över till Twitter och blev där sittandes med denna i lurarna.. Njutbart!!
Efter ett tag så undersökte jag VAD som spelades och hittade tillbaka till KR... Imponerad... detta var drömskt och trollikt.. Fastnade!!

--- Slut citat ---
Kul att den fastnade - tack för att du gillar

Ha det gott
Gurano

spacetrucker:
Skööönt :wub:. Jag protesterar dock mot trummorna :angry:... dom är för kantiga på nåt sätt och sticker ut. Lägre volym bör dom ha och så kunde dom vara lite "suddiga". Annars en låt just i min smak.

Space

Dividend:
Återkommer till den här.

Göran, detta är RIKTIGT bra! Lite svårt för trummorna, jag med, blir liksom som man tappar bort den röda tråden.

Hade, om jag fick råda, bara kört ett gurasolo med lång efterklang. Och kanske ha lite staccato-stråk för att markera rytmen. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion