Forum > Demolåtar

Bortskänkes

<< < (7/8) > >>

HasseFX:

--- Citat från: Jocke skrivet 25.03.2012, 00:05:16 ---Milde tid, vi har ju bara lekstuga kring ett fräckt riff än så länge - om inte ens arret är klart är det nog lite tidigt att fundera på mixen... tids nog får vi ta oss an det problemet!^^

--- Slut citat ---

...vaddå tids nog? Förstår inte vad du menar ;)

Mein:
Här händer det grejor!  :)

Ska bli spännande att lyssna imorgon!

/Mein

Jocke:

--- Citat från: HasseFX skrivet 25.03.2012, 00:27:50 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 25.03.2012, 00:05:16 ---Milde tid, vi har ju bara lekstuga kring ett fräckt riff än så länge - om inte ens arret är klart är det nog lite tidigt att fundera på mixen... tids nog får vi ta oss an det problemet!^^

--- Slut citat ---

...vaddå tids nog? Förstår inte vad du menar ;)

--- Slut citat ---

Verkar va samma signal på alla kanalerna... dessutom är reglarna "tröga"! ;-)

HasseFX:
Samma - nja, de är väldigt tight spel bara...  :rolleyes: Å reglarna är på unity gain- perfekt inspelat m.a.o.  :P

Trams åsido - jag uttryckte mig oklart, det är givetvis en arr-fråga om röst och gitarr krockar, det kan man inte fixa i mixen :)  Lekstuga får man gärna ha, men alla har ju olika angreppssätt...

Jocke:

--- Citat från: HasseFX skrivet 25.03.2012, 17:29:28 ---Samma - nja, de är väldigt tight spel bara...  :rolleyes: Å reglarna är på unity gain- perfekt inspelat m.a.o.  :P

Trams åsido - jag uttryckte mig oklart, det är givetvis en arr-fråga om röst och gitarr krockar, det kan man inte fixa i mixen :)  Lekstuga får man gärna ha, men alla har ju olika angreppssätt...

--- Slut citat ---

Visst är det så och det kan vara från ett tillfälle till ett annat! Nu är det inte jag som avgör hur/vad det här ska bli men i min värld lever det här riffet ett eget liv - med sång må det vara samma harmonier men som jag skrivit tidigare så ser jag ingen anledning att köra sig trött på riffet bara för att det är så bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion