Tycker det är en väldigt bra tolkning, mer så än de tidigare du postat.
Din röst har alldeles rätt mängd teatraliskhet (?) för att ge bild åt texten här.
Sen är reverbet helt rätt 
Tack för det! Att låta överdrivet teatralisk är precis tanken med denna gamla låt. När jag sjunger blues gör jag helt annorlunda och töjer och drar o släpar efter. Tycker inte det passar här. Men det går säkert att göra den bättre ändå.
Att du gillar reverbet var kul. Det är ett av de som finns i min digitalporta, det låter så bra att jag börjat tycka illa om de som finns i det TC rackreverb jag kör live med. Rena skiten tänkte jag igår kväll när jag spelade för ett raggargäng i Kilafors. Live kör jag med HD 280 pro som lyssning, så jag hör exakt hur allt låter.
Jag börjar, apropå ingenting, att få spader på alla fyllon jag spelar för. När somliga super blir de ju helt och gravt utvecklingsstörda. I går spelade jag fem timmar 50 o 60 talsmusik, ändå klagade en idiot på att det var för mycket svensktopp, fast jag hade inte spelat en enda svensktoppslåt. En annan var skitglad åt att jag enbart spelar rätt musik, dvs gamla Elvis mm. Bara för att jag gjorde det igår tror de att jag inte spelar annat. Men va fan, de är väldugt snälla, aldrig ens en antydan till bråk. Men ändå, vad får man ut av att knappt kunna varken gå eller ens prata, likadant varje helg?