Forum > Demolåtar
gånglåt
Dividend:
Trevligt lunkande låt :) Önskar nästan jag kunde öva på min gitarr här, men har ju inte med den...
Melodin (skall sång dit?) är också väldigt väldigt ok. :)
Denna skall ner i rätt mapp nu bara ;) 4/5 om jag skall ge betyg :rolleyes:
equality:
Tack Divid för synpunkter. Ja, knätofsig grötlunk som väl behöver variation och sång kanske. Kul att du gillar.
mahan:
Jovisst Eq!
Förläng den med det dubbla och så slänger HM in ett mys-solo eller följer melodin med sitt förgyllda munspel. Härlig sommarlåt, ingen sång här, njet. En kort b-del i moll så sitter den. Jäkla snyggt ackespel, gillar melodin. Basen e kanske lite väl skuren, ge den lite mer utrymme på nedre registret.
Nu gäller det att klämma på inspirationsknappen o slutföra detta, med eller utan goda råd :D
Laikit!
h. JOhan
equality:
--- Citat från: mahan skrivet 24.06.2007, 12:32:50 ---Jovisst Eq!
Förläng den med det dubbla och så slänger HM in ett mys-solo eller följer melodin med sitt förgyllda munspel. Härlig sommarlåt, ingen sång här, njet. En kort b-del i moll så sitter den. Jäkla snyggt ackespel, gillar melodin. Basen e kanske lite väl skuren, ge den lite mer utrymme på nedre registret.
Nu gäller det att klämma på inspirationsknappen o slutföra detta, med eller utan goda råd :D
Laikit!
h. JOhan
--- Slut citat ---
Tackar Johan! Vet inte vad som hände med basen och jag skar lite där i slutmixen efter limitering, kanske är det? :huh: Bra råd! Nej ingen sång, urk. Bara att den knappen skall vara så svår att hitta...vad sa du att den hette? :P
karl:
det känns som man inte varit här på ett tag och säkert missat både de ena och det andra...det här var riktigt bra...superbra gitarrljud?? hur gör du?? och kalasslingor spelade som värsta Gordon Giltrap ..impad...något tvekande i basen i b-temat dock men det är väl bara att greja till...kalasbra / karl B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida