Forum > Demolåtar
gånglåt
equality:
--- Citat från: Wernborg skrivet 22.06.2007, 00:10:52 ---
--- Citat från: equality skrivet 22.06.2007, 00:06:22 ---ha en god midsommar med nystekt harr och Vargtass eller vad som vankas däruppe.
--- Slut citat ---
eller nystekt varg med hartass. Mike är en tuffing.
--- Slut citat ---
:lol: :lol: Klockren!
equality:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 21.06.2007, 19:55:28 ---Skitsnygtt ! :wub:
Fint gitarrljud och skön melodi (måste genast ta ut den på fiolen !)
tycker låten som helhet är bra, snyggt med den lite lagoma variationen.
fint med båda basarna!
//david
--- Slut citat ---
Sån kommentar gör en glad invärtes! Lägg på en fiolvers eller två vettja! Ingen match att skicka en mp3 utan gitarr.
equality:
--- Citat från: ynot skrivet 21.06.2007, 20:37:42 ---fan finstämt o lagom svenskt sommar.tungsinne på ett vacker sätt gillar gittar spelet alott..
roligt o höra hopppas på mer ... ;)
nyot glad sommar i havet o i salen ,...
--- Slut citat ---
Glad att du gillar detta. Inget fel att testa lite olika stilar, eller hur. Får lite dåligt samvete att jag inte lagt på din sång ÄN :o på Not Afraid men semestern närmar sig nu, jag kan se den härifrån...närmar sig i snigelfart... <_< (måste ha en wirre NU!) Ser också att du är lika produktiv som alltid och jag skall lyssna in dina grejor. Hörs.
DåligtGehör:
--- Citera ---Är det spelet som är fel på trummorna eller är det bara ljudet? Blir för mycket umpa-bumpa??
--- Slut citat ---
Det är ljudet. det låter åt "klubbmusik"-hållet men det gör inget annat så det smälter inte samman. Det kanske det hade gjort om du även lagt på lite Rhodes. Inte för att jag tycker du skall göra det men att det krävs något mer för att möta trummorna. Men personligen så önskar jag hellre att hittar trummor/slagverk som är lite mer "folkmusikaktigt".
equality:
Skall leta upp mer passande perkussion och låten behöver väl nåt stick eller så.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida