Forum > Demolåtar

Cykeln - I väntan på ett tåg (v3 fixat med sång o bas och så har HM lagt MS)

<< < (4/9) > >>

Dividend:
Jupp, bra trummor på denna.

Har lite svårt att smälta countrystuket, men det är ju jag, tycker det är rätt ansats, texten jättebra.
Får återkomma.

cykeln:

--- Citat från: Gurano skrivet 18.03.2012, 14:41:37 ---Hejsan
En skön och behaglig låt, med fina bilder som målas.
Men återigen tycker jag att sången är för vass...vet inte om det är jag som hör knasigt eftersom ingen annan kommenterat det?

Ha det gott
Gurano

--- Slut citat ---
Tack för det.
Ja, det kan nog ligga något i det. Själv tycker jag det är ok - men det kanske ska skäras lite till.

cykeln:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.03.2012, 16:13:49 ---Snabb kille på hojen där :)

Jorå,nu gillar jag trummorna - klar förbättring.Något bastung mix,sänk basen ett litet snäpp.I övrigt så tycker jag att det funkar fint.
Munspelet,nja..timingen Stefan är inte så bra,ta om.Eller,vill du så lirar jag in ett solo utan att ekvillibrera i morgon fm..Om så,plantera en munspelsfri verre och ge mig en hint i ett pm..

Mike

--- Slut citat ---
Tack för det - ja det går ju att skruva en hel del bara man hartålamod och öron. Trummor är väl det jag lägger minst tid på, ja förutom sång då. Ajaj timing - me bad.

Hint finns i pm

cykeln:

--- Citat från: Dividend skrivet 18.03.2012, 18:40:10 ---Jupp, bra trummor på denna.

Har lite svårt att smälta countrystuket, men det är ju jag, tycker det är rätt ansats, texten jättebra.
Får återkomma.

--- Slut citat ---
Full förståelse för det!
Jag har också ett antal genrer som jag inte så gärna umgås med!
Kul att texten gillas mitt i all hästjazz! :)

MaxB:
Mysigt!
Känner att det i stämningen är något man skulle kunna höra från Van Morrison.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion