Forum > Demolåtar
MaxB - Förgänglighet - ny skitvideo om livet på landet
Mein:
Jäkligt skön stämning i klippet! Det ser ju nästan ut som i mina krokar det där. Har en hästgalen fru men dessvärre en allergisk dotter som sätter stopp för egen hästgård (ok, plånboken är kanske också en ytterligare anledning :D).
/Mein
equality:
:D Lejve på lanne ä va ja vell hau...
Skitsnyggt gitarrlir och -sound!
MaxB:
--- Citat från: Mein skrivet 21.03.2012, 11:36:49 ---Jäkligt skön stämning i klippet! Det ser ju nästan ut som i mina krokar det där. Har en hästgalen fru men dessvärre en allergisk dotter som sätter stopp för egen hästgård (ok, plånboken är kanske också en ytterligare anledning :D).
/Mein
--- Slut citat ---
Hästgalen fru hmpff... :wub: en som gillar den hälsosamma miljön ute på landet menar du...
Det är skönt men mycket arbete för den som har ansvaret för hästarna.
--- Citat från: equality skrivet 22.03.2012, 13:23:23 --- :D Lejve på lanne ä va ja vell hau...
Skitsnyggt gitarrlir och -sound!
--- Slut citat ---
Tack, jag gillar soundet i den inspelningen. Har tidigare använt den på en demo för wave-editorn Wavosaur.
mahan:
Tjou Maxxen!
Nu vet jag inte exxact vad du vill ha kommentar på men videon känns hemträvlig och musiken stöder den tanken, och då menar jag ionte gödseltanken :lol:
Hur som helst känns sammanhanget väldigt gött, kanske KR gänget på detta landet är väl mött! :wub:
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida