Forum > Demolåtar

MaxB - Förgänglighet - ny skitvideo om livet på landet

<< < (4/5) > >>

Tokai:
Skön gitarrlir - Fenderlicks.
Rätt så ointressant video, ha-ha! Snacka om att musik och bild inte passar ihop. Ska man göra musik till en video om dynga som måste den vara rejält skitig- massor av fuzz och grisigt ljud! :D

Asti:
Ruskigt spännande rulle, på slutet pallade jag inte riktigt...
Kommer att tänka på något otäckt av David Cronenberg.
Men gitarrsoundet var skönt!  :)
/Asti t.f. filmrecensent

Jocke:
Alla sätt är bra - särskilt de roliga! ;-)

hogge:

--- Citat från: Asti skrivet 18.03.2012, 10:51:44 ---Ruskigt spännande rulle, på slutet pallade jag inte riktigt...
/Asti t.f. filmrecensent

--- Slut citat ---

:lol: :lol: :P :wub:

HUR SOM HELST.... Jag tyckte musiken passade alldeles utmärkt till filmen. Riktigt skönt gitarrljud.. Filmen var också bra.. Kan konstatera att jag också haft en sån Santa Fe (bilen då'rå för Er oinsatta) och den dög till det mesta. Testade aldrig att harva, men mycket annat...
Ser gärna fler trevliga videos från vardagen om de är så stämningsfulla som denna..

PS: Hur många hästar har Ni egentligen? Egen paddock & grejer.. Driver Ni stall, eller är det helt privat?

MaxB:

--- Citat från: hogge skrivet 19.03.2012, 19:57:49 ---
--- Citat från: Asti skrivet 18.03.2012, 10:51:44 ---Ruskigt spännande rulle, på slutet pallade jag inte riktigt...
/Asti t.f. filmrecensent

--- Slut citat ---

:lol: :lol: :P :wub:

HUR SOM HELST.... Jag tyckte musiken passade alldeles utmärkt till filmen. Riktigt skönt gitarrljud.. Filmen var också bra.. Kan konstatera att jag också haft en sån Santa Fe (bilen då'rå för Er oinsatta) och den dög till det mesta. Testade aldrig att harva, men mycket annat...
Ser gärna fler trevliga videos från vardagen om de är så stämningsfulla som denna..

PS: Hur många hästar har Ni egentligen? Egen paddock & grejer.. Driver Ni stall, eller är det helt privat?

--- Slut citat ---

Nästan som en utbildningsvideo? Så här kan man djupharva eller sladda en volt. Problemet är dock att dottern så förtjänstfullt upplyste mig om att det är exakt så här vi har sagt till henne att hon inte får göra; inga filmklipp på webben som visar var du bor! Så sant, det har vi lärt våra barn. Sen sitter jag och gör tvärtom! Därför är klippet inte sökbart på tuben utan kan bara ses om man har länken, som ni har här på KR. Så jag ber er - shhhh, inte berätta för nån att videon finns där ute...

Vi har numera tre egna hästar och nån eller några som har stallplats hos oss. Så det är näst intill helt privat.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion