Forum > Demolåtar
Bassel - Falling
Bass:
--- Citat från: Jocke skrivet 15.03.2012, 22:13:37 ---Det låter snyggt - ser fram emot sångverren! :)
--- Slut citat ---
Låter bra! Börjat jaga mick. Synd att jag sålde mina TLM49 :wacko:
Denna gång blir de nå billig mick.. Osäker på vad som kan tänkas passa min röst under 4k.
Jocke:
--- Citat från: Bass skrivet 15.03.2012, 22:22:38 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 15.03.2012, 22:13:37 ---Det låter snyggt - ser fram emot sångverren! :)
--- Slut citat ---
Låter bra! Börjat jaga mick. Synd att jag sålde mina TLM49 :wacko:
Denna gång blir de nå billig mick.. Osäker på vad som kan tänkas passa min röst under 4k.
--- Slut citat ---
Claes har ju någon testsite...
cykeln:
Gillar inte det otyget att lägga låtar mitt i tråden - lätt att missa!
Nåväl den här hittade jag ju.
Låter s-bra ljud och spelmässigt. De sista dragackorden på guran var fantom.
Dock lutar väldigt mycket åt väster i min lyssnig.
Lite skönsång på detta blir kul att höra!
Bass:
--- Citat från: cykeln skrivet 16.03.2012, 20:23:47 ---Gillar inte det otyget att lägga låtar mitt i tråden - lätt att missa!
Nåväl den här hittade jag ju.
Låter s-bra ljud och spelmässigt. De sista dragackorden på guran var fantom.
Dock lutar väldigt mycket åt väster i min lyssnig.
Lite skönsång på detta blir kul att höra!
--- Slut citat ---
Tjenare!
Jag har inte märkt det tidigare men igår kväll märkte jag också att det lutar. Sen har jag haft influensan samtidigt som jag hållt på med detta så det är möjligt att förkylningen gjort att jag dragit på mer åt ena hållet kanske? :blink: :lol:
Hoppas jag får möjlighet att börja mecka med sång snart ^^
HasseFX:
Potentiellt riktigt skön låt (väntar otåligt på sångmelodin som alla andra :rolleyes:) Gillar verkligen 80-tals arenarock-arret och soundet. Bra driv och gung, även om pianot känns live väl stapplande och lite "billigt" i den luxuösa omgivningen.... Mixen är helt ok för demo, men kräver en del jobb innan den är klar!
Ser verkligen fram emot fortsättningen! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida