Forum > Demolåtar

Bassel - Falling

<< < (4/6) > >>

Bass:

--- Citat från: Clemens skrivet 14.03.2012, 22:46:12 ---Låter helt Ok! Bra grund, har du någon melodi till detta? svårt att tycka så mycket mer i nuläget.. :) 

--- Slut citat ---

Jo har rätt hyffsade melodier tror jag, tyvärr inte handlat på mig en ny mick så nå sång kommer nog inte på änn  <_<

equality:
Väldigt snyggt! Kan knappt bärga mig till sången. Måste vara otroligt inspirerande för en sångare att få en sådan backing.

Asti:
Ja, nu låter det bättre!  :)
Jättesnygg bakgrund! Nu gäller det att hitta en bra melodi och sångare till detta!
Vet inte om du tänkt sjunga själv, annars är ju Kornstad duktig på sådana här låtar....
Bra!
/Asti

MacTS:

--- Citat från: Asti skrivet 15.03.2012, 09:09:13 ---Ja, nu låter det bättre!  :)
Jättesnygg bakgrund! Nu gäller det att hitta en bra melodi och sångare till detta!
Vet inte om du tänkt sjunga själv, annars är ju Kornstad duktig på sådana här låtar....
Bra!
/Asti

--- Slut citat ---

Om jag minns rätt så är Bassel en ruskigt bra sångare, så jag tror att det här kommer att bli kanon!

Harmonica mike:
Holy smoke.

Finns inget att såga på här,på med sången och rocka röven av oss - grymt bra detta!
Jag körde monitor lyssning och det funkade finfint på HÖG volym.

När du satt sången så får du hojta till ordentligt för det vill jag inte missa :)

Mer rock åt folket helt klart.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion