Forum > Demolåtar
Gurano & Jay Thomas - Melody
Harmonica mike:
Vette tusan vad jag skall skriva om det här..Punk :lol:
Det kan nog bli nåt om du kör det i kvarnen..kanske som intro eller stick i nuvarande form.
Näe,nu har jag annat att göra :)
Rocka på mate
Mike
Gurano:
Hej
Det verkar inte som att det faller i så god jord hos er (50% av svaren) - får nog ta mig en funderare över detta intro helt enkelt?
Men för mig är detta ett ganska skönt intro som skulle kunna förekomma i någon form i P2´s Kalejdoskop...men om andra finner det mindre bra så får man väl tänka till igen.
Ha de
Gurano
Jay Thomas:
--- Citat från: Gurano skrivet 14.03.2012, 10:35:08 ---Hej
Det verkar inte som att det faller i så god jord hos er (50% av svaren) - får nog ta mig en funderare över detta intro helt enkelt?
Men för mig är detta ett ganska skönt intro som skulle kunna förekomma i någon form i P2´s Kalejdoskop...men om andra finner det mindre bra så får man väl tänka till igen.
Ha de
Gurano
--- Slut citat ---
Min omedelbara fundering är, gör du musik som du själv tycker om eller gör du musik som du tror andra tycker om? Om det är det första kör på!
Gurano:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 14.03.2012, 10:55:55 ---
Ha de
Gurano
--- Slut citat ---
Min omedelbara fundering är, gör du musik som du själv tycker om eller gör du musik som du tror andra tycker om? Om det är det första kör på!
--- Slut citat ---
Hehe visste att frågan skulle komma!
Visst gör jag musik som jag själv tycker om, men om det skulle vara det enda som gällde skulle ju ingen behöva synpunkter här på KR.
Gurano
Jay Thomas:
--- Citat från: Gurano skrivet 14.03.2012, 10:58:12 ---
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 14.03.2012, 10:55:55 ---
Ha de
Gurano
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Hehe visste att frågan skulle komma!
Visst gör jag musik som jag själv tycker om, men om det skulle vara det enda som gällde skulle ju ingen behöva synpunkter här på KR.
Gurano
--- Slut citat ---
Nja, du kan ju få det bekräftat att även andra gillar det du tycker om, alternativ bli sågad jäms med stallet... :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida