Forum > Demolåtar

JT - Fendert-test

(1/3) > >>

Jay Thomas:
Allt detta jammande gör att jag måste bidra med något som tar ner skicklighetsnivån lite grann till mer normala, vardagliga hobbymusiker nivåer. Fin soluppgång i morse och filmklippning hemmavid gjorde att jag hann jamma lite. Strata, förstås och lite annat jox...

http://soundcloud.com/busstop18/morning-brake (för dem som har smartphones...)

equality:
Välkommen i klubben!  :D Skall lyssna när jag har lite bättre tid och hörlurar.   :)

Harmonica mike:
Helt okej tycker jag.

Hastigheten kommer efter år av nötning,men det är lika roligt att lira oavsett tempo i fingrarna.
Det är mycket med det elektriska på ett järnspett också  :) - så länge det är kul så lirar man.Du har kul det hör jag,jag har ruskigt kul nu och kvitto på det kommer upp nu i veckan så lira på och

hang in there mate

Mike

Jay Thomas:

--- Citat från: equality skrivet 12.03.2012, 09:18:22 ---Välkommen i klubben!  :D Skall lyssna när jag har lite bättre tid och hörlurar.   :)

--- Slut citat ---

Tack equality! :)
Har varit med i klubben sedan i somras dock! ;)

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 12.03.2012, 10:01:04 ---Helt okej tycker jag.

Hastigheten kommer efter år av nötning,men det är lika roligt att lira oavsett tempo i fingrarna.
Det är mycket med det elektriska på ett järnspett också  :) - så länge det är kul så lirar man.Du har kul det hör jag,jag har ruskigt kul nu och kvitto på det kommer upp nu i veckan så lira på och

hang in there mate

Mike

--- Slut citat ---

Tack Mike! :)
Speedguitar är inte riktigt min grej, utan mer "här tar jag en ton, funkar det månne?" är mer min grej. ;)

Light Head:
Jag gillar verkligen ditt jammande och jazzande! Befriande öppet och fritt!

Ang gitarrspel, varför är det så sjukt svårt? Jag kan ta tre accord...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion