Forum > Demolåtar
JT - Fendert-test
Jay Thomas:
Allt detta jammande gör att jag måste bidra med något som tar ner skicklighetsnivån lite grann till mer normala, vardagliga hobbymusiker nivåer. Fin soluppgång i morse och filmklippning hemmavid gjorde att jag hann jamma lite. Strata, förstås och lite annat jox...
http://soundcloud.com/busstop18/morning-brake (för dem som har smartphones...)
equality:
Välkommen i klubben! :D Skall lyssna när jag har lite bättre tid och hörlurar. :)
Harmonica mike:
Helt okej tycker jag.
Hastigheten kommer efter år av nötning,men det är lika roligt att lira oavsett tempo i fingrarna.
Det är mycket med det elektriska på ett järnspett också :) - så länge det är kul så lirar man.Du har kul det hör jag,jag har ruskigt kul nu och kvitto på det kommer upp nu i veckan så lira på och
hang in there mate
Mike
Jay Thomas:
--- Citat från: equality skrivet 12.03.2012, 09:18:22 ---Välkommen i klubben! :D Skall lyssna när jag har lite bättre tid och hörlurar. :)
--- Slut citat ---
Tack equality! :)
Har varit med i klubben sedan i somras dock! ;)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 12.03.2012, 10:01:04 ---Helt okej tycker jag.
Hastigheten kommer efter år av nötning,men det är lika roligt att lira oavsett tempo i fingrarna.
Det är mycket med det elektriska på ett järnspett också :) - så länge det är kul så lirar man.Du har kul det hör jag,jag har ruskigt kul nu och kvitto på det kommer upp nu i veckan så lira på och
hang in there mate
Mike
--- Slut citat ---
Tack Mike! :)
Speedguitar är inte riktigt min grej, utan mer "här tar jag en ton, funkar det månne?" är mer min grej. ;)
Light Head:
Jag gillar verkligen ditt jammande och jazzande! Befriande öppet och fritt!
Ang gitarrspel, varför är det så sjukt svårt? Jag kan ta tre accord...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida