Forum > Demolåtar

Rattlesnake - bailing out

<< < (5/6) > >>

Jay Thomas:
Bra låt! :)
Du kör vidare i genre som du behärskar så förbaskat väl, det är guld! :)

Jag funderar på om du skulle kunna ha "strawberry fields" mellotronflöjt som "motinstrument" lite här och där. Skulle nog hjälpa till med utsticket.

Harmonica mike:
Bra detta skallran men...

Jag är inne på Eddis linje,det här är ju en bra reff - tota ihop versen av det lugna,gärna med stråk,så har du en skön låt.

Grymt bra reff:  "I´m bailing out"..

Mike

pxm:
Tycker att låten är bra så jag väntar med spänning på
nästa verre.

mvh.

Rattlesnake:
Tack för lyssningar och goda råd! Hoppas jag får lite tid att jobba med denna framöver, även om det smärtar en smula att konstatera att jag har råkat sno en del från signaturen till ett känt barnprogram... :o

Kollade med en kollega som har småbarn om hon tyckte melodin lät bekant, och hon kände igen den direkt. Och ingen här har sagt något.  <_<
 :D

MaxB:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 13.03.2012, 23:16:58 ---Tack för lyssningar och goda råd! Hoppas jag får lite tid att jobba med denna framöver, även om det smärtar en smula att konstatera att jag har råkat sno en del från signaturen till ett känt barnprogram... :o

Kollade med en kollega som har småbarn om hon tyckte melodin lät bekant, och hon kände igen den direkt. Och ingen här har sagt något.  <_<
 :D

--- Slut citat ---

Jag är för stor för sådana barnsligheter.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion