Forum > Demolåtar

equality - Fendertest2d

<< < (6/7) > >>

Tokai:
Fint spelat, och är det inte lite soul över trummorna...? :D
Själv är väl inte så förtjust i det sk egg-läget, får mig att tänka på Kajsa Anka av nån konstig anledning, och varför det skulle påverka har jag ingen aning om.

robblar:

--- Citat från: Tokai skrivet 09.03.2012, 20:32:46 ---Fint spelat, och är det inte lite soul över trummorna...? :D
Själv är väl inte så förtjust i det sk egg-läget, får mig att tänka på Kajsa Anka av nån konstig anledning, och varför det skulle påverka har jag ingen aning om.

--- Slut citat ---

Quack!    :wub:

robblar:
Forleng gjerne enda mer, og så tar du og kjører spaken helt i halsposisjon, kjører på litt overdrive og speller solo!  :)

-Rovbert

equality:
Bjurte: Tack där Bjurte för GK!
Tokai: Här talar vi om en kännare! Trumloopen heter mycket riktigt nånting med Motown. Skall kolla mer exakt. Kajsa Anka  :lol:. Nja, det är nåt lite fjompigt över ljudet på guran men tycker det passar bra  i denna genre som nåt slags acke-surrogat. Polerat och kanske inställsamt men det stämmer väl inte in på Kajsa väl...  :unsure:
robblar: Jättebra tips där Robert. Tackar särskilt för detta och kommer ha med det i tankarna om fortsättning. Bra!

Håkan Nilsson:
Kanonfint. Att spela utan plektrum är väl eftersträvansvärt? Jag gör det ibland...
Jag tycker det här är mer ditt eget sound än Knopflers.
Har du strängarna aningen lågt?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion