Forum > Demolåtar

pxm-TÄVLING för alla forumiter-vinn en JJ Labs ND 6000 mikrofon.

<< < (4/7) > >>

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 24.03.2012, 17:25:35 ---Om jag gör nåt så är det för att det är kul inte för att vinna en mik - den tycker jag du ska dra tillbaka PMX.

--- Slut citat ---

Jag håller med. Om det är tie som ställer upp kanske det skulle vara kul med ett pris men inte om det är färre deltagande. Vad tycker andra, som visar denna tävling intresse, om det?

Dividend:
Jag skiter i vilket, dvs ge mig miken nu!

Bribedant:

--- Citat från: MaxB skrivet 05.03.2012, 22:30:51 ---Lycka till grabbar, kan bli spännande. Jag är borträknad redan i första inlägget.
Jag fortsätter spela här borta i hörnet, om ni vill mig nått...  :P

--- Slut citat ---

Spela? Jag är inte längre säker på att jag jag någonsin har sysslat med musik...

HasseFX:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.03.2012, 18:53:56 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 24.03.2012, 17:25:35 ---Om jag gör nåt så är det för att det är kul inte för att vinna en mik - den tycker jag du ska dra tillbaka PMX.

--- Slut citat ---

Jag håller med. Om det är tie som ställer upp kanske det skulle vara kul med ett pris men inte om det är färre deltagande. Vad tycker andra, som visar denna tävling intresse, om det?

--- Slut citat ---

Ja, backa om miken tills det är fler som känner sig manade!! Gillar idén men har ingen möjlighet själv just nu :mellow:

pxm:
Bump med anledning av det är 9 dagar kvar att komma med bidrag till tävlingen !!!
19 kl.00.00 går tiden ut.

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion