Forum > Färdiga produktioner
JT - kort gästspel
Jay Thomas:
--- Citat från: Eddi skrivet 04.03.2012, 00:40:44 ---Häftigt - genialt - och lite av Columbus ägg över det hela.
--- Slut citat ---
Tack Eddi!
Lite krossat får det väl vara misstänker jag? ;)
--- Citat från: cykeln skrivet 04.03.2012, 22:08:48 ---Vackert - lite tonsättning av Venus och Jupiter som är så starka i natt
--- Slut citat ---
Tack cykeln! :)
Hade vi haft fönster åt rätt håll, hade teleskopet åkt fram med SLRen. Hade förmodligen kunnat bli en vacker bild! :)
MaxB:
Fint med lite space:igt ljud.
Ja Venus och Jupiter är grymma nu. För nån vecka sen låg Venus vid nymånens nedre vänstra hörn - maffigt.
Senare har jag sett de tu på en rak linje på månens högra sida med Jupiter närmast månen. Mäktiga avstånd!
Och det beskriver du med denna musik förstår jag!
Jay Thomas:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.03.2012, 18:08:51 ---Fint med lite space:igt ljud.
Ja Venus och Jupiter är grymma nu. För nån vecka sen låg Venus vid nymånens nedre vänstra hörn - maffigt.
Senare har jag sett de tu på en rak linje på månens högra sida med Jupiter närmast månen. Mäktiga avstånd!
Och det beskriver du med denna musik förstår jag!
--- Slut citat ---
De är verkligen vackra!
Nja, i ärlighetens namn tänkte jag inte alls på dessa himlakroppar när detta skrevs utan mer hur jag hittade nästa ton... ;)
Tack MaxB! :)
Harmonica mike:
Fint som snus det här,lisa för själen - riktigt vilsamt och snyggt.
Höll på att missa kommentera på denna,har lite annat nu på G :)
Mike
equality:
Bäst är riffet i början. Det hade du kunnat utveckla. Ganska skönt mysko i övrigt.
Jag har också noterat planeterna! Finast är Saturnus som baske mig borde K-märkas! :P
Den går upp sydost vid halvtiotiden. Med tubkikare ser man ringen. Ackompanjerad av JT:s JT:s musik är det smakens. För er som har Ajfån finns det en jättebra app som heter SkyView där man lätt hittar planeterna tillsammans med lite fakta om himplakropparna.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida