Forum > Demolåtar
Dividend, Asti - I din närhet
bjurte:
Håller med,man rammlar nästan ur stolen när sången kommer in.. :D
Annars är det smakfulla melodier som vävs samman mycket vackert.
Mer av stråk och mindre piano skulle jag nog villja säga!! ;)
Asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 02.03.2012, 14:17:59 ---Asti: KAn du skriva en vers till?
Svarar dig och er andra mer senare idag/kväll! (Tack för glada tillrop!)
--- Slut citat ---
Jag kan försöka, men födslovåndorna kräver sina attribut! (Vad jag nu menar med det... :unsure:)
/Asti t.f. textmissbrukare
Dividend:
Asti kräfva tribut :) Jag gör dig till lags i det mesta du skriver ovan, räcker det? :)
Tokai:
Kanske lite hög sång. Däremot låter det som Asti ibland kommer några millisekunder för sent in i olika partier. Kanske avsiktligt?
Det instrumentala partiet behöver nåt ledande soloinstrument, en fagott, en oboe eller nåt.
Saknar nåt basinstrument, kan tänka mig en cello som spelar korta/långa toner (som en bas)
Sen känns det som att det behöver fyllas på med nåt så att det inte blir upprepande, särskild efter det instrumentala partiet.
Jättefin melodi är det!
Asti:
--- Citat från: Tokai skrivet 02.03.2012, 19:41:02 ---Kanske lite hög sång. Däremot låter det som Asti ibland kommer några millisekunder för sent in i olika partier. Kanske avsiktligt?
Det instrumentala partiet behöver nåt ledande soloinstrument, en fagott, en oboe eller nåt.
Saknar nåt basinstrument, kan tänka mig en cello som spelar korta/långa toner (som en bas)
Sen känns det som att det behöver fyllas på med nåt så att det inte blir upprepande, särskild efter det instrumentala partiet.
Jättefin melodi är det!
--- Slut citat ---
Jag kommer alltid några millisekunder för sent vad det än gäller! :)
Nej, skämt åsido, det kan ju vara en synkhistoria det handlar om. Vi får lyssna lite nogrannare och kolla...
Jag tror att detta är ett första utkast från Per, så det kommer att ske en hel del förändringar...
Tycker också att det är en vacker melodi! Tack Staffan för kommentar!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida