Forum > Färdiga produktioner
Safari
hegobald:
Weather Report goes 2007.. Japp.. Det enda jag saknar är Jaco Pastorius bandlösa hembyggada bas med epoxilackad hals.. Gött gött gött!!! :D
Wernborg:
Emulator: enformigt ja.... hmm. men sång, nja där går gränsen :lol: :lol: Visst är det skönt med sax. Tack för lyssning.
Mikke: Tack för berömmet. Trummorna är lite slaskiga kan jag hålla med om. Behöver fixa till nivåer. Tack för påpekande så jag inte glömmer.
tsmalmbe: Twin Peaks, huga!!! Mikke ville ha mer laid-back och du tyckte det var snällt. Vem ska jag tro på, tro på, tro på när... :D Jag tycker nog själv det är ganska snällt också.
ynot: Tackar, tackar. Ja det var ju det med trummorna..... Ska fixa.
Hegobald: Ååååh :wub: vilken jämförelse. Det där med Jaco kan bli problem. Annars, tack som attans. :rolleyes:
Tack alla som lyssnar och kommenterar.
Fredrik Karlsson:
Tycker det är hur bra som helst!
Coolt att bland modernt trumsound och synt med gamla hederliga ljud!
equality:
Vilken öppning med dimackorden! Vilka trummor! Ascool... :blink: När grabbig musik är som bäst. Mera näsgrädde åt folket!
Hur fick du till trumljudet, dubbeltrackad DFH?? Ljudet kanske lite tunt i övrigt men jag tänker inte på det, jag vill bara digga, fly in i musiken, må den aldrig ta slut!
DåligtGehör:
Cool känsla men tyvärr även lite enformig efter ett tag.
Melodidelarna lite väl loja på sina ställen... eller är det kompet som är för tufft? Jag känner väl inte riktigt att det möts. Skulle nog vilja ha lite mer energi i melodinsatserna alternativt att kompet/arret anpassade sig till det mer tillbakahållet spelade melodipassagerna.
Skulle önska mer förändring som t.ex. att trummorna tystnade under ett kortare parti osv. Det maler på för mycket i samma form.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida