Forum > Färdiga produktioner
Safari
Wernborg:
Ohoj.
Har ett pågående inspelnings- / bandprojekt som går under namnet Nose Cream. Det är ett tiotal jazzaktiga låtar med saxofon och gitarr som huvudingredienser.
LÅTNAMN: Safari
GRUPP: Nose Cream
GENRE: lite jazz så...
KOMPOSITÖR: SW+TT
PRODUCENT: W
FORMAT: mp3
Jag tror den är klar. Vad tror ni?
Emulator:
introslasktrummorna låter nästan som nåt som jag kunde ha gjorthehe :)
Annars gott sväng...bra instrumentinsatser helt klart. fan så gott med äkta blås!!!
Blir en aning enformigt efter ett tag, hur bra det än är. lite sång kanske?
Mikke:
Musikaliskt har jag inget mer att säga än att det är musikaliskt. Jag vill dock ( gammel gubbe som man är ) att soundet ska vara mer "laid back". Jag upplever att att trummorna, percussionavdelningen är för dominerande ( i mina dator högtalare ). Önskar jag hade din frihet med ett instrument :) . / Mikke
tsmalmbe:
Verklig TwinPeaks intro! Det gjorde förstås att jag gillade låten mycket bra. Gillade det snälla soundet över det hela, lite loungeaktigt.
ynot:
börjar skit fint tycke skum synten kom lite tidigt ...om den nu skall få vara med o leka ...några pukor ör lite väl panoreade (här hos mig i alla fall )... trumsettet hunde nog ¨ka ihop lite över lag.. i steriobilden ..gillar ljudet mycket dock ..;)
väldans nice sax o gura spela ...lite batman goes stalking loies lain...men lite voca treat ment kanske skulle lyfta den..
vad jag tror?
mycket mycket bra bara väntar på att bli bättre...trum o fila lite mer på slutet som könns lite avhuggigt ,,,
tack you för tha music.
ynto
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida