Forum > Demolåtar
Asti & HMike - Lite mer (ny version med munspel)
Asti:
--- Citat från: equality skrivet 07.03.2012, 09:32:18 ---Nya trummor och fr a Mickes lir lyfte en redan bra låt. Bra jobbat!
--- Slut citat ---
Har inte lyckats lista ut vad "fr a" betyder, men det är roligt att du tycker det är bättre! :)
Tack för feedback!
/Asti
Jay Thomas:
--- Citat från: Asti skrivet 07.03.2012, 09:54:32 ---
--- Citat från: equality skrivet 07.03.2012, 09:32:18 ---Nya trummor och fr a Mickes lir lyfte en redan bra låt. Bra jobbat!
--- Slut citat ---
Har inte lyckats lista ut vad "fr a" betyder, men det är roligt att du tycker det är bättre! :)
Tack för feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
Försvarets Radio Anstalt? Fäder rullar aldrig? Framför allt? ;)
Asti:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 07.03.2012, 10:50:46 ---
--- Citat från: Asti skrivet 07.03.2012, 09:54:32 ---
--- Slut citat ---
Tack för feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
Försvarets Radio Anstalt? Fäder rullar aldrig? Framför allt? ;)
--- Slut citat ---
Framför allt! Tack för det! :)
Funderade på bl.a. fröken annorlunda, frilans arbetaren och frukt allergikern...... :unsure:
/Asti t.f. förkortningsmissbrukare
Harmonica mike:
Frukt allergikern tyckte jag var bäst Peter :)
Fast det är jag ju inte..nåväl -
Det blev rätt fräckt detta spontan lir.Munspelet hörs bra och med samma intention som jag tänkte det då jag lirade.Lite bakom lir istf fills mellan sångfraserna och en tagning is tha sjieet :)
Kul att du lät mig åka med Peter,mycket trevligt.
Mike
Asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.03.2012, 11:26:43 ---Frukt allergikern tyckte jag var bäst Peter :)
Fast det är jag ju inte..nåväl -
Det blev rätt fräckt detta spontan lir.Munspelet hörs bra och med samma intention som jag tänkte det då jag lirade.Lite bakom lir istf fills mellan sångfraserna och en tagning is tha sjieet :)
Kul att du lät mig åka med Peter,mycket trevligt.
Mike
--- Slut citat ---
Jag tror nivån är lagom där det är sång, men kan nog höjas en aning i introt!
Det är klart du får åka med! Anytime.... ;)
Det är jag som får tacka för ditt fina bidrag!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida