Forum > Demolåtar
Asti & HMike - Lite mer (ny version med munspel)
Asti:
--- Citat från: aROCKER skrivet 02.03.2012, 10:05:56 ---Skitsnyggt!
Blir imponerad över att du kan ha din röst så högt i mixen utan att man blir irriterad.
Och jag som mer eller mindre hatar Wiehe och Afzelius men står verkligen ut med dina prylar, hehe!
Ett gott betyg.
Munspelet är ju en delikatess i detta sammanhang.
Gillar inte munspel egentligen heller men har kopplat på Mike på en pryl jag gör nu och flinet går över allas våra läppar!
--- Slut citat ---
Har faktiskt inte reflekterat över att jag har rösten högt i mixen....
Nuförtiden hör jag inte så ofta att jag påminner om Wiehe/Afzelius, men det kan ju
bero på att dom som kommenterar har tröttnat på att påpeka det. :) Eller också gör jag inte det så mycket längre...
Tycker HMike är suverän på munspel och hans bidrag här tycker jag sitter helt perfekt!
Tack för din kommentar!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Gurano skrivet 02.03.2012, 10:26:04 ---Det går inte att inte tycka om munspelet - sitter bra :D
Gurano
--- Slut citat ---
Håller med dig! Ville mest ha synpunkter på om munspelet skulle "mutas" i första halvan av refrängen.
Men efter att ha lyssnat fler gånger tror jag inte det! Däremot vore det nog inte fel om munspelet
också kom in en bit in på instrumentaldelen....
Tack på nytt för feedback!
/Asti
Harmonica mike:
Kort svar Peter,tempot är bra att ha för synket..Drog ett pm men du missade antagligen,jag skickar waven så fort jag vet tempot på låten..
Mike
Asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.03.2012, 12:00:19 ---Kort svar Peter,tempot är bra att ha för synket..Drog ett pm men du missade antagligen,jag skickar waven så fort jag vet tempot på låten..
Mike
--- Slut citat ---
Jag såg PM:et, men kan inte svara nu eftersom jag behöver kolla hemma i "musikdatorn"!
Har för mig att bpm är 102, men är inte riktigt säker! Skickar dig ett svar ikväll!
/Asti
Harmonica mike:
--- Citat från: Asti skrivet 02.03.2012, 12:07:13 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.03.2012, 12:00:19 ---Kort svar Peter,tempot är bra att ha för synket..Drog ett pm men du missade antagligen,jag skickar waven så fort jag vet tempot på låten..
Mike
--- Slut citat ---
Jag såg PM:et, men kan inte svara nu eftersom jag behöver kolla hemma i "musikdatorn"!
Har för mig att bpm är 102, men är inte riktigt säker! Skickar dig ett svar ikväll!
/Asti
--- Slut citat ---
Okidoki..
Då får du filen i morgon..
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida