Forum > Demolåtar

Asti & HMike - Lite mer (ny version med munspel)

<< < (11/19) > >>

Kornstad:
Skitbra mannen!  Fast det brukar det vara när du är i farten förstås.
Tycker du fått et snyggt sound genom hela låten och jag diggar trummorna som är precis lagon hårda/softa till musiken.
Jag vill ha lite mer, så jag trycker play igen...

1up:
Bra ljud. Tycker det känns äkta. En bra och trevlig låt i mina öron. Skicka in till radio? :)

Gurano:
Hej igen
Nu är det där större knastret i början som jag hörde i en tidigare version borta. Men jag hör en knäpp vid 5 på spelaren - kan vara ett klipp? Hoppas att du inte tycker att jag jagar mikrogrejor men en så bra låt borde vara helt felfri - det förtjänar den :)

Sedan är det trumman vid 12-13 som jag inte riktigt kan förlika mig med - känns som lite oflyt i trumman där i introt för en kort kort sekund (men det är säkert bara en smaksak).
Tycker att du löst trummorna där jag tyckte, i mitt tidigare inlägg, att de krockade med resten av instrumenten.

Jäkligt skön låt

Gurano

Harmonica mike:
"Just a little bit more"..

Mmmm..Medryckande låt.Jag har lyssnat på denna tidigare men ser att jag inte kommenterat,ovanligt.Jag skyller på stress.

Svänget är riktigt bra.Ett munspels solo hade suttit fint i denna på "ös delen" typ:"jag vill ha lite mer - munspel alltså"  :)
A(s)nti munspelsföreningen skulle säkert skrika rakt ut,men det beror ju på vem som lirar.

EDIT:Lirade in det jag ville höra i låten,kanske krockar med sången på reffarna.Intro och slut funkar tycker jag.Passar det i låten,helt upp till dig.

Mike/tf ordförande i munspelsföreningen  :P

Asti:

--- Citat från: Kornstad skrivet 01.03.2012, 21:37:35 ---Skitbra mannen!  Fast det brukar det vara när du är i farten förstås.
Tycker du fått et snyggt sound genom hela låten och jag diggar trummorna som är precis lagon hårda/softa till musiken.
Jag vill ha lite mer, så jag trycker play igen...

--- Slut citat ---
Tack, kul att höra! Skönt att nivån på trummorna verkar OK!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion