Forum > Demolåtar

Asti & HMike - Lite mer (ny version med munspel)

(1/19) > >>

Asti:
HMike la på lite av sitt sköna munspel! Tack Mike! Om det inte är något speciellt så får den här anses klar nu...

Funderade lite över att man aldrig är riktigt nöjd, fastän man tillhör de priviligierades skara här på jorden.....
Vet inte om det blev så lyckat....? Tacksam för synpunkter på vad som helst, men helst sån't som rör låten.  :)

Har bytt GA mot EZ med vispar! Bättre?

Titel: Lite mer
Artist: Asti & Harmonica Mike
Längd: 3:35
År: 2012 e.k.
Text & Musik: Asti

Gurano:

--- Citat från: Asti skrivet 25.02.2012, 17:59:39 ---Funderade lite över att man aldrig är riktigt nöjd, fastän man tillhör de priviligierades skara här på jorden.....
Vet inte om det blev så lyckat....? Tacksam för synpunkter på vad som helst, men helst sån't som rör låten.  :)

Titel: Lite mer
Artist: Asti
Längd: 3:35
År: 2012 e.k.
Text & Musik: Asti

--- Slut citat ---
Fasen att en liter mjölk kostar över 7 spänn numera och bensinpriset bara skjuter i höjden hela tiden å så har vi ju förståss........
Ja det var lite synpunkter om vad som helst :)

Ang låten: Det hörs en massa missljud från början, men sedan drunknar det i alla andra instrument men jag misstänkter att det finns genom hela låten...återkommer senare om resten efter genomlyssning

Gurano

Gurano:
Hej igen!
Låten är bra å behaglig att lyssna till men jag tycker att trummorna krockar en del med resten vid ca 120-130

/Gurano

Dividend:
Lite Simon and garfunkel på ljudet av gitarren. Trummorna låter bra men de är inte alls i närheten av S&G (faktiskt bättre än dem) och då rämnar bilden jag fick.

Jag tycker det är trevlig lyssning. Hade passat med distgura här i nåt parti, kanske i mittpartiet eller t o m i avslutande delen...

Bra!

Asti:

--- Citat från: Gurano skrivet 25.02.2012, 18:12:42 ---Hej igen!
Låten är bra å behaglig att lyssna till men jag tycker att trummorna krockar en del med resten vid ca 120-130

/Gurano

--- Slut citat ---

Missljuden i början vet jag inte riktigt vad du menar....?
Trummorna låter inte bra vid 128-130 - det har du rätt i!
Lite snubbel, eller helt enkelt för mycket.
Tack för bra feedback!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion