Forum > Demolåtar
Eddi & Red Lady
Eddi:
--- Citat från: Gurano skrivet 23.02.2012, 22:12:40 ---Du kommer att få många sköna stunder med the red lady :)
/G
--- Slut citat ---
Jo säkert :D tack G
--- Citat från: Dividend skrivet 23.02.2012, 22:15:13 ---Snygg gitarr.
Orkar inte skriva nåt om låten, tänker väl först att gitarrljudet inte riktigt är 100, men man vänjer sig efter nån minut. Skön skrovlig diskant på den som nöter sig in.
--- Slut citat ---
Jo men visst var det väl en bra låt också? Kan ju köra med olika distar och denna var kanske lite distinkt. Tack D :D
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.02.2012, 04:00:30 ---Mitt i natten
Fattar mig kort..
Den låter ju coolt!
Inga problem med intoneringen?
Jag tror det blir en LP japan kopia,och en sån här :)
Mike
--- Slut citat ---
Nej inga problem förutom lite på mörka E men man kan ju bända skruven lite så funkar det. I övrigt mycket kvalitet i denna. Tack HM :D
--- Citat från: MaxB skrivet 24.02.2012, 07:48:27 ---I love you baby - my Hondura-Gura
I love you so much - you're so nice to touch
I like to bend some strings...
Skönt med det här! Inga dropouts du hört på senaste tiden?
Jag hörde i alla fall inga nu.
Sen vill jag ha nån inspelning där rena toner tillåts hänga kvar länge, gillade som sagt var sustainen i förra inspelningen och vill höra mer av den varan.
Hur känns hon nurå - din Hondura-Gura?
--- Slut citat ---
Hon vart inte så smal i halsen över H som jag skulle ha önskat borde ha slipat mer men det går ju att fixa senare. Jo det blir nog nån ren spelning oxå. Tack för tyck Maxen :D
Dividend:
Låten är helt okej! :D
bjurte:
Gråt inga tårar ??? :lol:
He-he,den ser ju fin ut,nästan lite kladdig/otorkad ut på bilden,men färgen är fin..
Själv satte jag på sådanadär 'kompenserande stallsadlar' på min,riktigt bra intonering på dom..
syns på bilden
MaxB:
Jo, jag undrar: Inga dropouts du hört på senaste tiden?
Harmonica mike:
Max honduras text ligger helt rätt i låten..hade jag inte varit så stressad av släpande collabs så hade jag ylat in det.
Schyyst blues Eddi,diggat några svängar idag.
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida