Forum > Demolåtar
Cykeln - Gone is my universe
cykeln:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.02.2012, 00:38:57 ---Hojen cyklar vidare :)
Kul låt,enkelt arrat men genialiskt.Texten är ju lysande,man blir ju nästa sugen på en lite virre så här på kvällskvisten.Fredag strax så vi håller oss lugna och fina tills dess :)
Riktigt bra Stefan. 4 hattar i luften från norrland
Mike
--- Slut citat ---
"Genialiskt" tackar jag särskilt för (även om det naturligtvis är dagens överdrift :D) men det går att leva på.
Och nu är det ju faktiskt lördag så whisky är helt ok att dricka till - ska nog ta en jag med :D
Du har helt rätt om texten
Tack Mike!
equality:
Music Hall- / Brittisk pub-/ allsångsgenre som jag gillar. Perfekt förvaltat, kanonbra uttryck och uttal. Telefonfiltret sitter bra och texten hejdlöst (redlöst) kul. Well done Sir!
cykeln:
--- Citat från: bow35 skrivet 25.02.2012, 21:04:22 ---Inte utan att man både log och skrattade. Ljudbilden. ingen anmärkning
--- Slut citat ---
Tackar för det - då är målet nått!
Ett skratt förlänger ju livet sägs det
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 26.02.2012, 02:52:22 ---Music Hall- / Brittisk pub-/ allsångsgenre som jag gillar. Perfekt förvaltat, kanonbra uttryck och uttal. Telefonfiltret sitter bra och texten hejdlöst (redlöst) kul. Well done Sir!
--- Slut citat ---
Tankyou, thankyou, thankyou!
On behalf of the band
It seems like we passed the audition :D
91:an:
Bästa jag hört på länge! Underbart!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida