Forum > Färdiga produktioner

aROCKER "Make me"

<< < (6/7) > >>

aROCKER:

--- Citat från: equality skrivet 09.03.2012, 02:47:34 ---Inte bara bra utan snyggt också. Gillar ju förstås Strawberry Field/Magical Mystery Tour influenserna.  :wub:
Bra duett också.

--- Slut citat ---
Tack!
Är så glömsk, missar att bocka i bevakning när jag lägger ut filerna så jag får gå in och vittja "nätet" som en gammal fiskare.
Tack för alla fina ord...nu är det nära att man får lägga ut en ny rockrökare med Harmonica på Harmonica!

hogge:
Visst låter det mycket Beatles, och det är ju ingen dålig referens att ha.. Men oavsett ev. referenser så är det riktigt, riktigt bra!!
Grymt imponerad av att Ni fått till sån känsla.. Det skulle ju lika gärna kunna ha tillverkats på 60-talet..
Gryyyyymt imponerad av Din dotter likaså.. Vilken skön röst hon har.. Skulle kunna tänka mig att låna hennes röst till en grej också...

Toppbetyg på detta!!

therocker:
Wow! Har missat att du lagt upp alstret här, det var riktigt skön läsning, tack alla!! Fan, nu måste vi toppa detta, hehe. Nästa steg kanske är att jobba utan klick?!

aROCKER:

--- Citat från: hogge skrivet 19.03.2012, 19:48:00 ---Visst låter det mycket Beatles, och det är ju ingen dålig referens att ha.. Men oavsett ev. referenser så är det riktigt, riktigt bra!!
Grymt imponerad av att Ni fått till sån känsla.. Det skulle ju lika gärna kunna ha tillverkats på 60-talet..
Gryyyyymt imponerad av Din dotter likaså.. Vilken skön röst hon har.. Skulle kunna tänka mig att låna hennes röst till en grej också...

Toppbetyg på detta!!

--- Slut citat ---

Tackar hogge, ska se om hon lägger nåt mera, riktigt svårhanterad artist det där...klassisk sångdiva eller bara tonårsdotter!?

BluesBoy:

--- Citat från: therocker skrivet 19.03.2012, 21:10:13 ---Wow! Har missat att du lagt upp alstret här, det var riktigt skön läsning, tack alla!! Fan, nu måste vi toppa detta, hehe. Nästa steg kanske är att jobba utan klick?!

--- Slut citat ---
Samma här!
Är fortfarande lite dålig på att "komma ihåg" att scanna av härinne också. F'låt!
Ett mycket skoj projekt och roligt att Thereminen gjorde succé. :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion