Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Harmonica Mike - Power and glory
Jocke:
Grejt! Den här låten växer för var lyssning. Tyckte det var rätt trist första gången - men det är väl i sin ordning om det är blues? ;-) Gillar den suggestiva rytmen och det tillbakalutade soundet! :)
Gurano:
--- Citat från: bjurte skrivet 02.03.2012, 11:32:39 ---Hallelujja!! :lol:
Nu hör jag trummorna och 'locket för öronen' vart som bortblåst..Mycket bättre,nästan lite övervässat..Fast det kan passera. ;)
Cymbalen är kanske lite för hög,annars kanon och klar.
Mer såna här låtar tack.. :wub:
--- Slut citat ---
Kul att du gillar och att den nu funkar för ditt öra. Ja flera låtar kommer ;)
--- Citat från: Jocke skrivet 02.03.2012, 11:33:38 ---Grejt! Den här låten växer för var lyssning. Tyckte det var rätt trist första gången - men det är väl i sin ordning om det är blues? ;-) Gillar den suggestiva rytmen och det tillbakalutade soundet! :)
--- Slut citat ---
Kanon!
Lyssna några gånger till så kanske du rentav inte kan leva utan den! :lol:
Nä skämt åsido - himla kul att du gillar och att du tar dig tid att lyssna flera gånger
--- Citat från: Kornstad skrivet 01.03.2012, 22:32:11 ---Riktigt gott bluesgung, med snyggt muspelslir och sköna riff.
Tycker att kompgitarren som kör slingan i versen går igenom lite väl mycket, fast det blir nog bättre i stereon.
Körde i monitorerna nu.
Annars inget att anmärka på. Snyggt hantverk!
--- Slut citat ---
Tackar Kornstad - vi gör så gott vi kan å ibland får man till det
Tackar alla
Gurano
Harmonica mike:
--- Citat från: bjurte skrivet 02.03.2012, 11:32:39 ---Hallelujja!! :lol:
Nu hör jag trummorna och 'locket för öronen' vart som bortblåst..Mycket bättre,nästan lite övervässat..Fast det kan passera. ;)
Cymbalen är kanske lite för hög,annars kanon och klar.
Mer såna här låtar tack.. :wub:
--- Slut citat ---
Jag visste det Bjurte,att du skulle gilla den här mixen :D
Trummorna låg på en wave,och jag ville inte sabba resten av trumspåret med att dra av lite topp..Låten skall mastras i ett senare skede..noterar att det är lite vasst i toppen/cymbal området.
Super konstruktiv feedback,som vi verkligen hade nytta av,det gillar vi - stort tack.
Mike/Göran
MaxB:
Cool samarbete. Cool grabbar!
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 02.03.2012, 12:54:48 ---Cool samarbete. Cool grabbar!
--- Slut citat ---
Tackar! Hoppas att låten var cool oxå ;)
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida