Forum > Färdiga produktioner
Bjurte,Marre och JT - Welfare Lullaby
Marruschkka:
--- Citat från: bjurte skrivet 07.03.2012, 14:39:52 ---Ny mix!
Har tagit åt mig lite av era synpunkter och stereobreddat stämmsången,sänkt orgel rejält i riff o vers(jag visste nog innerst inne att det inte var bra)
Och 'Monofierat' och vässat ner Refrängorgeln.
Nu får det nog vara bra..Måste gå vidare.
Och till Jocke.. Ingen höjd sång,vill inte ha 'Svensktopps-mix'.. :D
--- Slut citat ---
*s*Mix Mix de Luxe :D
Underbart, tack för musiken!
/Marre
equality:
Låter helt klart i mina öron. Verkligen bra! Häftigt outro.
Harmonica mike:
Jag hade ju gärna tagit en svensktopps mix :P
Visst kan man höja sången om man vill,men det hörs ju vad som sjungs om än lite svagt då kompet är som fetast.Nånstans måste man dock ge sig,och jag tycker att du kan göra det nu.Grymt fet ljudbild i denna och ett riktigt röj som går hem hos mig.
Kanoners av alla inblandade,då hamnar denna i "Favvo KR/andras låtar" mappen.Vilka som ingår där är en stor hemlighet..
Fyra hattar i luften,svensktopps mixen hade gett fem :P :lol:
Rocka på
Mike
Dividend:
Låter skitbra nu. Tycker Marre kom fram väl här.
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.03.2012, 14:01:12 ---Kanoners av alla inblandade,då hamnar denna i "Favvo KR/andras låtar" mappen.Vilka som ingår där är en stor hemlighet..
--- Slut citat ---
Finns det fortfarande en Dividend-mapp som du snackade mycket om för några år sedan! :D
Marruschkka:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.03.2012, 14:01:12 ---Jag hade ju gärna tagit en svensktopps mix :P
Visst kan man höja sången om man vill,men det hörs ju vad som sjungs om än lite svagt då kompet är som fetast.Nånstans måste man dock ge sig,och jag tycker att du kan göra det nu.Grymt fet ljudbild i denna och ett riktigt röj som går hem hos mig.
Kanoners av alla inblandade,då hamnar denna i "Favvo KR/andras låtar" mappen.Vilka som ingår där är en stor hemlighet..
Fyra hattar i luften,svensktopps mixen hade gett fem :P :lol:
Rocka på
Mike
--- Slut citat ---
Håller med, jag gillar Svensktopps-mixen allra mest, men resten funkar ju oxå ju :D
Vi kör på!!
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida