Forum > Färdiga produktioner
Bjurte,Marre och JT - Welfare Lullaby
Eddi:
Nu har ju inte jag riketsbästa öron precis - men det jag hör är tokbra och ja enligt mig då Radioklar Suveränt jobbat.
spacetrucker:
Jaa.... gillas.
Deep Purple hör jag inte här men kan nog hålla med Blue Oyster Cult som nån nämnde..... och kanske en liten nypa Uriah Heep. Partiet 232-248 får ett extra omnämnande... läckert :wub:
Marres röst och sång sitter perfekt.
12 points from the finnish jury B)
Space
Jocke:
H-e vad bra det blivit! B) "Gillar" mer och mer...! :)
HasseFX:
Häftigt! Detta blir man glad av!! :) Riffet kan jag inte låta bli att lira luftgitarr till! :P Riktigt bra sång av Marre (refrängen perfekt, skulle möjligen vara ett uns mer "teatraliskt" i verserna). Gillar också det effekt-trasiga solot och Hotel-California-duellen i slutet! Bra arrat och mixat! Enda synpunkten är att sången (inkl dubb/stämma/effekter) låter som en fet stereomix med monoknappen intryckt... Tror sången skulle vinna på att vara lite "mer stereo"...
Ser fram emot mer av detta stuk :wub:
bjurte:
Du har nog rätt HasseFX!! Problemet är att jag har så svårt att uppfatta 'Stereo/Mono' :wacko: nuförtiden..
Men ett bra tips där!S ska prova med lite 'Stereo-breddare'.. (F..n Trodde jag var klar... :D )
Det där med mer teatraliskt,jag förstår vad du menar,hmmm. intressant! Tror att Jocke var inne på något liknande??
Ska vara lite mer 'på' Marre tills nästa låt.. B) Den här orkar jag nog inte pilla så mycket mer med,möjligtvist en Breddare som jag nämde ovan..
Eddi,Space och jocke.. Mange Takk... Blue Öster...! Höjdarband.. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida