Forum > Färdiga produktioner
Asti - Vintertankar (klar)
MaxB:
Fin låt! Jag gillar första nylongurasolot direkt sen sitter jag ock läser kommentarer gällande nylongurasolot då det andra kommer, hmm jag tycker det sitter bra alltihop.
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.02.2012, 21:20:46 ---Fin låt! Jag gillar första nylongurasolot direkt sen sitter jag ock läser kommentarer gällande nylongurasolot då det andra kommer, hmm jag tycker det sitter bra alltihop.
--- Slut citat ---
Ville ha det helt akustiskt, men hade ett tag funderingar på en soft elgura i st f nylondito...
Tack Max för din kommentar!
/Asti
equality:
--- Citat från: Asti skrivet 12.02.2012, 21:13:21 ---
Vintern gör ju iofs att man får mer tid till att komponera vemodiga visor! :)
--- Slut citat ---
Om hur mörk den är. :)
Harmonica mike:
Det funkar hur bra som helst Asti.
Nu hör jag att du lirat med plektrum,missade det först.Det ger ju ett annat sound än naglar/fingertoppar på en nylongura.Därav hårdheten,nu när jag vet så köper jag det :D
Det blir liksom liiite marigt at ratta till.Säger du att du har lirat med fingrarna så tror jag dig ändå inte :P
Mike
Asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.02.2012, 01:29:20 ---Det funkar hur bra som helst Asti.
Nu hör jag att du lirat med plektrum,missade det först.Det ger ju ett annat sound än naglar/fingertoppar på en nylongura.Därav hårdheten,nu när jag vet så köper jag det :D
Det blir liksom liiite marigt at ratta till.Säger du att du har lirat med fingrarna så tror jag dig ändå inte :P
Mike
--- Slut citat ---
Jo, jag har lirat med fingrarna, men dom håller i ett plektrum! :)
Försökte höja toppen lite som du sa och sänka volymen en aning!
Sitter antagligen lite för nära micken, men rumsljudet är nog inte optimalt.....
Tack för ny feedback!
/Asti t.f. klåfingrad
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida