Forum > Färdiga produktioner

Asti - Vintertankar (klar)

<< < (4/6) > >>

Asti:
Har spelat in ett nytt nylongurasolo där jag försökt ta åt mig synpunkter från framför allt HMike och Gurano vad gäller detta....
Låter det bättre nu?

Dividend:
Jomenvisst, det låter harmoniskt, långsamt, följsamt :)

Tycker space liknelse med Dan Andersson är giltig när det gäller vissa av dina alster, fast det inte finns några likheter i övrigt. :unsure: Vilka likheterna är har jag dock ingen aning om, mer än att båda ger samma känsla? Kanske.

Solot funkar jättebra, men jag hörde förstås inte förra och kan inte göra några jämförelser.

Tummen upp!

Asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 12.02.2012, 13:33:30 ---Jomenvisst, det låter harmoniskt, långsamt, följsamt :)
Tycker space liknelse med Dan Andersson är giltig när det gäller vissa av dina alster, fast det inte finns några likheter i övrigt. :unsure: Vilka likheterna är har jag dock ingen aning om, mer än att båda ger samma känsla? Kanske.
Solot funkar jättebra, men jag hörde förstås inte förra och kan inte göra några jämförelser.
Tummen upp!

--- Slut citat ---
Smickrande att jag kanske ger samma känsla som Dan Andersson!  :)
Skönt att du tycker solot funkar, du är ju dessutom opåverkad av att
inte ha hört det förra!
Tack för dina synpunkter!
/Asti t.f. harmonisk, långsam och följsam

equality:
Det knepiga med vintermörkret är att man blir begränsad till inomhusaktiviteter.
Suveräna harmonier i de två avslutade raderna i varje vers. Lite för mycket nylonguresolon annars.
Kan nog delvis ersättas med ett stick. Fin låt med ditt unika signum.

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 12.02.2012, 20:37:06 ---Det knepiga med vintermörkret är att man blir begränsad till inomhusaktiviteter.
Suveräna harmonier i de två avslutade raderna i varje vers. Lite för mycket nylonguresolon annars.
Kan nog delvis ersättas med ett stick. Fin låt med ditt unika signum.

--- Slut citat ---
Vintern gör ju iofs att man får mer tid till att komponera vemodiga visor!  :)
Kul att du gillar harmonierna. Ja, nylonguran fick det bli i brist på fantasi....
Tack för kommentar!
/Asti t.f. nylonfetischist

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion