Forum > Färdiga produktioner

Bow35 HM pxm - Always

<< < (9/11) > >>

Harmonica mike:
Sjukt bra där Asti!

Gåshud här i norrland.En text på det där och ja..lysande.Teman med Henriks suggestiva jammande kontra sång och detta arr - fi fan säger jag bara.

Denna natt kommer att glida fram..

Mike tf roadie åt Asti å Henrik

bow35:
Asti: Kanske att du kan göra eget soloinstrument till verre utan sång eller att jag försöker lägga på sång efteråt. Jag röstar för det första alternativet.

bow35:
Asti: Vid ett par lyssningar till så tycker jag att det magiska med din verre är mitt beat contra din finstämda musik.

bow35:
HM och pxm: Har suttit nu på morgonen och försökt fylla ut och insett att det inte går på det viset. Måste lyssna in mig på er version ordentligt för att sedan göra något sammanhängande pålägg så att det blir lite catchy. Det är tanken. Kan ta ett tag.

Asti:

--- Citat från: bow35 skrivet 09.02.2012, 06:16:35 ---Asti: Kanske att du kan göra eget soloinstrument till verre utan sång eller att jag försöker lägga på sång efteråt. Jag röstar för det första alternativet.

--- Slut citat ---
Du skulle ju kunna göra om sången nu om du inte är nöjd med den,
så kan jag ta trumfilen och din nya sångfil och mixa tillsammans med mina pålägg...?
Jag tycker definitivt att ditt suggestiva sångsätt ska vara med! Den är den jag byggt kompet på.
Tack HM och pxm för värmande ord!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion