Forum > Demolåtar

Hogge - "Dangerous" med Yllet & Tommy Denander

<< < (7/12) > >>

Wernborg:
Härligt. Snyggt solo verkligen. Resten är också fint.

Kornstad:
Skönt ös här helt klart. Du har så härligt egen röst så det är helt omöjligt att inom tre sekunderinte ha hört vem det är.
Fuskigt!!   :)

Fan jag blev överraskar av reffen första gången, men den är riktigt bra. Gillar att bli överraskad.
Kul att du hittat drivet igen mannen!!

hogge:

--- Citat från: Jocke skrivet 01.03.2012, 20:04:40 ---Gött mos! :)

--- Slut citat ---

Tack Jocke...  :wub: Vi ses på Facebook  :D

--- Citat från: Wernborg skrivet 01.03.2012, 20:49:03 ---Härligt. Snyggt solo verkligen. Resten är också fint.

--- Slut citat ---

Tack Wernborg.. Ja solot är grymt.. Han har solat på en låt till som jag ska försöka mixa ihop hjälpligt ikväll... Men det är ju skitkul att han vill sola på mitt skit.. Det är ju sjukt stort.. Han kör lite Hoggez mellan Alice Cooper & Paul Stanley liksom  :lol:

--- Citat från: Kornstad skrivet 01.03.2012, 21:14:37 ---Skönt ös här helt klart. Du har så härligt egen röst så det är helt omöjligt att inom tre sekunderinte ha hört vem det är.
Fuskigt!!   :)

Fan jag blev överraskar av reffen första gången, men den är riktigt bra. Gillar att bli överraskad.
Kul att du hittat drivet igen mannen!!

--- Slut citat ---

Tack snälla Kornstad.. Sången här ska läggas om så småningom, men tack för att Du gillar.. Det gör gott åt min självförtroende det  :D
Jag är fortfarande långt borta från drivet tyvärr.. Denna låten gjordes ju för ett tag sen och sen dess är det helt dött tyvärr.. Men jag hoppas att det snart ska återkomma..
Tack igen!!

Här finns mer om Tommy:
Facebook (kolla bilderna) :lol: http://www.facebook.com/profile.php?id=609618487
Wikipedia: http://sv.wikipedia.org/wiki/Tommy_Denander

hogge:
Uppdaterad 2012-06-25: Nu har jag äntligen fått Dangerous producerad & mixad.. Eftersom Freddy lägger av efter platta #2, Made In Svenska, så fick jag leta på en ny hjälte.. Och nu har Jon Rinneby, alias Yllet, axlat spakarna.. I min lyssning (som dock inte är den bästa) låter det utmärkt..
Hade varit skoj om fler lyssnade & tyckte till.. De flesta här har förmodligen betydligt bättre grejer än undertecknad!?

Tack på förhand!

Yllet:

--- Citat från: hogge skrivet 25.06.2012, 14:30:22 ---Uppdaterad 2012-06-25: Nu har jag äntligen fått Dangerous producerad & mixad.. Eftersom Freddy lägger av efter platta #2, Made In Svenska, så fick jag leta på en ny hjälte.. Och nu har Jon Rinneby, alias Yllet, axlat spakarna.. I min lyssning (som dock inte är den bästa) låter det utmärkt..
Hade varit skoj om fler lyssnade & tyckte till.. De flesta här har förmodligen betydligt bättre grejer än undertecknad!?

Tack på förhand!

--- Slut citat ---

Det har varit kul att jobba med låten, var ganska självgående så att säga :) Men hur ligger det egentligen till med musik på Soundcloud nuförtiden, alltså ljudkvalité? Originalet som jag skickade till Hogge var nämligen bara 320kbs mp3... Tänker så att det inte blir dubbelkomprimerat :)

mvh Jon

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion