Forum > Demolåtar

Hogge - "Dangerous" med Yllet & Tommy Denander

<< < (4/12) > >>

hogge:

--- Citat från: bjurte skrivet 04.02.2012, 02:26:56 ---Kååntry kanske??? :huh: :o
Nejj nejj inte!!! :lol:
Och du!! ang. Heavy Metal!! något som jag tycker gör den Genren fånig är just baskaggeklickandet i 180...(+ den urfååniga Growl sången :blink:) 

--- Slut citat ---

Du är galen pojk.. Dubbeltramp is the shit.... Vad growlsången anbelangar så har Du mig med på tåget där..  :lol:

Angrod:
Låter helgjutet "Hogge" det här!

Upp med sången och på med nåt distat gitarrsolo. Solot tänker jag mig som något självklart som leker med nuvarande sångstämma, eller helt enkelt följer den.

Go man go! (Även om du stulit låttiteln från mig)  :D

hogge:

--- Citat från: Angrod skrivet 04.02.2012, 02:42:43 ---Låter helgjutet "Hogge" det här!

Upp med sången och på med nåt distat gitarrsolo. Solot tänker jag mig som något självklart som leker med nuvarande sångstämma, eller helt enkelt följer den.

Go man go! (Även om du stulit låttiteln från mig)  :D

--- Slut citat ---

Tack Angrod... Dina synpunkter, som Du delar med flera, kommer att justeras.. Jag måste få grepp om det där, för återigen så låter sången nästan FÖR HÖGT här hos mig.. men men..

Vad gäller låttiteln så undrar jag det jag?? Dangerous var min allra första låt här på KR (10/3 2009)  :lol:
Det är också från den låten som jag snott texten till denna.. det bidde ju liksom aldrig nåt av mitt första försök där ändå så..
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=16384.0

Eddi:
Lyssnade nyss på din första låt på KR och läste alla inlägg - jäkligt kul faktiskt - du har liksom utvecklats en hel del Hogge - både låtmakarmässigt och mix-mässigt. Guldstjärna för det. :D

hogge:

--- Citat från: Eddi skrivet 04.02.2012, 03:25:09 ---Lyssnade nyss på din första låt på KR och läste alla inlägg - jäkligt kul faktiskt - du har liksom utvecklats en hel del Hogge - både låtmakarmässigt och mix-mässigt. Guldstjärna för det. :D

--- Slut citat ---

Sötnos!  :P
Men, jo.. Jag lyssnade också och insåg att jag faktiskt utvecklats en aning..  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion