Forum > Demolåtar
Efter gitarr kommer ... synt - Ny version 120131
Jay Thomas:
--- Citat från: equality skrivet 01.02.2012, 23:25:17 ---Visst! Hög JT-klass. Tack för besöket i ditt ljudlandskap. Kanske saknar jag några såna där filteråkningar eller vad det kan heta, typ när telefonluren går till hi-fi.
--- Slut citat ---
Tack equality! :) När det gäller ditt önskemål, har jag fått tillståndet att använda filter indraget... :lol: ;)
--- Citat från: Eddi skrivet 02.02.2012, 19:28:17 ---Jo den senaste är väl bra på sitt sätt men gav inte samma kick som den första versionen gjorde tycker jag. Men den finns ju på busstoppet så man kan ju välja den om man vill.
Eddi t.f. traditionalist
--- Slut citat ---
Jo, det är ju nästan två helt olika låtar trots att det i grund och botten är samma. :)
--- Citat från: Dividend skrivet 02.02.2012, 22:53:08 ---Lyssnar på senaste version.
Det finns ett parti innan flöjten som känns som det skulle kunna vara bärande i en längre version av låten. Vet inte om det är så konstruktivt, men det är vad jag tänker. + melodi på det partiet.
Som nu lossnar det lite halvvägs för mig, men jag hör att det är bra sammansatt så får väl återkomma med klarare hjärna :)
--- Slut citat ---
Tack Dividend för lyssning och förslag! :)
Jag skyller dock på att jag är melodilektiker. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida