Forum > Demolåtar

Dividend o Marre - Long de nian (龙 的 年, Drakens år)

(1/6) > >>

Dividend:
龙 的 年
Long de nian = Drakens år

genetiv ägande... Om det finns några här som undrar vad titeln betyder. Står iofs inom parantes också. Men jag är privatlärare i kinesiska så  :blink:

Kinesiska nyåret var för nån vecka sen och jag har jobbat sen dess på en bearbetad version.

Marre wailar och jag har gjort resten.

Vad tycker ni?

Not much to hang in the chistmas tree?  :ph34r:

Alla sågningar mottages aktsamt :)

Gurano:

--- Citat från: Dividend skrivet 23.01.2012, 18:59:31 ---Kinesiska nyåret var igår och jag skrev en trudelutt pga detta.
Vad tycks?  :ph34r: Nåt att fortsätta på?
/Per

--- Slut citat ---
Störtskön - klart du ska jobba vidare. Det är en glad snutt, åtminstone för mig :D
Tycker inte om att dubbelslaget/tonerna vid 86 har samma ton (i alla fall för mitt inre öra) och lite för mycket reverb tycker jag att det är (åtminstone i början - men det är en smaksak)

Gurano

Light Head:
Väldigt skönt intro! Sedan blir det lite brötigt, men så fort nästa "stänginstrument" kommer in låter det bra. Snyggt, sansat och "kinesiskt". Att INTE fortsätta? Vad tänkte du då? Det är klart du skall fortsätta, gör den längre! Väldigt skön att lyssna till!

bow35:
Vackert Dividend! Skönt att få vila lite efter allt brölande här i min lilla studio.

Dividend:

--- Citat från: bow35 skrivet 23.01.2012, 20:06:49 ---Vackert Dividend! Skönt att få vila lite efter allt brölande här i min lilla studio.

--- Slut citat ---

:D Kul att kunna framkalla vila! :)

--- Citat från: Light Head skrivet 23.01.2012, 20:01:36 ---Väldigt skönt intro! Sedan blir det lite brötigt, men så fort nästa "stänginstrument" kommer in låter det bra. Snyggt, sansat och "kinesiskt". Att INTE fortsätta? Vad tänkte du då? Det är klart du skall fortsätta, gör den längre! Väldigt skön att lyssna till!

--- Slut citat ---

Alright boss! I will, I will! Det blir sång på denna kan jag nu meddela (men inte på kinesiska och INTE AV MIG!! så alla kan pusta ut.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion