Forum > Färdiga produktioner

AssHunter feats. Nightprodder - Oh La La

<< < (4/4)

perrra:

--- Citat från: Kenta K skrivet 06.08.2007, 17:42:31 ---Jag vet. Jag säger inte att det är fel att pilla med lite "oseriös" musik ibland. Det kan va skit kul, och ganska nyttigt. ;)
Ja, vi är inne i en sånn "pojkrumsmusik" period nu känns det som. Laser inc och kobojsarna (eller vad dom nu heter) hehe

--- Slut citat ---

Ja. och det finns ju många mer på listan lixom

* Laser Inc
* Second Tunez
* BassHunter
* Kobojsarna 

Alla har samma sound, i stort sett samma melodier.. .. Vet att BasShunter producerade en Second Tunez låt med grabbarna oxo ... .. förmodlingen har han hjälpt till med några F3Ta SlInGOr! på dom andra oxo kanske :D

Laser Inc behöver nog dock lära sig uppträda lite bättre ... kanske anlita koreografer? ;)

låll

Soundborn:

--- Citat från: perrra skrivet 06.08.2007, 10:21:13 ---Mjo.. oseriös.. men kan Låten om Fågel Roger bli en "Seriös" sommardänga.. så skulle denna i seriösnivå ligga 1:a på topplistan världen över ;)

Det är ju ett skämt vart sån här typ av musik är på väg.
skivbolaget tar ALLT .. ALLT går att sälja ..

Laser Inc - Fågeln Roger? .... yeah! HIT!

Joke

--- Slut citat ---

Du har inte det som låten "Fågel Roger" har, tyvärr.
Fågel Roger är enkel, trallvänlig och en melodi som sätter sig i huvudet på en.
Det gör inte din.
Ialalfall inte i mitt tycke.
Men det betyder inte att den är dålig :)
Jag gillar dina produktioner och det märks väl att du har stor talang. Jag skulle vilja höra lite mer seriös musik från din sida :)

Kenta K:
Hehe, sound, jag läste inlägget innan du ändrade det. ;)  :lol:

Mr Keys:
ha.....skulle passa markolio....typ....fett mkt fjortis....trallvänliga toner.
Men proddet och mixen??? tycker verkligen inte ljudbilden låter bra.....tyvärr...vasst, basfattigt....konstigt ojämn ljudbild....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion