Forum > Demolåtar
Emulator för 12 år sedan: Cuebe med låten rain :-)
Emulator:
SIsådärja. Gamla synder som jag tänkte kolla om det kanske skulle gå att fräscha upp lite? eller bara kuriosa.
Jag o stefan gjort allt utom text, som sara skrivit.
kaffebryggare av märket Krupp i bärjan....och slutet tror jag.
jag har INTE kollat samplingen med NASA.
;)
www.perfectbounce.se/rain.wma
Fidden:
Gillar sången och låten i sig, även om det är ganska klyschig synthpop. Men det är ju så det ska vara. Resten är säkert bra det också, ljud och mix och sånt, men det kan jag tyvärr inte avgöra med mina föräldrars pc-högtalare för 50:-. :P
mahan:
Snyygt med årgångsmusik EMU! :D
Inget som nån behöver skämmas för idag, tvärtom! Skulle bruden ha sjungit på italienska så kunde detta vara dagen italopophit!
Men Emu:s trumsound har ju inte ändrats mycke på 12 år, samma maskin ännu?? :P
Snyggt med klockan
Houston , do we have a problem with the steps???? :D
h. JOhan
Zyan:
Kaffebryggaren var ett kul inlägg. Men det känns som mycket midi och platt. Det är inte dåligt, men vågar inte ta ut svängarna så ordentligt, känns som att köra med säkra kort.
Ganska imponerande att vara så gammal.
Har du några planer att gå vidare med denna?
1up:
Jag hör inte kaffebryggaren :( Har någon tidsangivelse för mig?
Gillar också klockljudet som har en stor närvaro
Första versen är jätteskön i känsla och melodi. Sången är härligt fast i en äldre årgång. :) Refrängen skulle gilla lite kreativa lyft. Något som stack ut mer? som någon tidigare tyckte.
mjo, lyssnat på "refrängen" igen, eller är det kanske något stick? Men hursom, den instrumentala delen är lite en besvikelse när det före är så gottigt som en lördagspåse full med toblerone och hallonbåtar. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida