Forum > Demolåtar
jonnerstone - Walk In Shame
Clemens:
Ja..man blev ju tvungen å testa...lite "taktlek" med delayet på sångprylen...eller bara skumt? :D
pxm:
Låter coolt..Det är spännande när folk gör prylar i mixen och använder sina
redskap liksom. (Jag klarar inte av sådant men som sagt, tycker det är häftigt.)
Jag tycker att idee´n är bra och att den tillför något positivt i sticket.
mvh
Jocke:
Tycker både Eddi och Clemens har kul idéer! :) Tror man egentligen ska vara lite återhållsam med de där balla grejerna - om det blir för mycket blir det liksom inflation - en liten detalj här och var ger den där "Aha!" eller "Åhhhh..."-effekten! ;-)
Clemens:
--- Citat från: Jocke skrivet 21.01.2012, 13:02:25 ---Tycker både Eddi och Clemens har kul idéer! :) Tror man egentligen ska vara lite återhållsam med de där balla grejerna - om det blir för mycket blir det liksom inflation - en liten detalj här och var ger den där "Aha!" eller "Åhhhh..."-effekten! ;-)
--- Slut citat ---
ja, det beror ju på hur låten är som helhet tycker jag. Sticket för mig är det stycket man kan flippa ur lite på, det skall tillföra en oväntad
twist, och det är där man kan lägga krut på coola effekter och "åhhh" effekter kan jag tycka.. :)
Dividend:
Jag är osäker på om det egentligen behövs nåt efter refrängen. Antingen som nu eller ett nytt solo (typ dubbelt så långt), tycker jag vore bäst.
Känns som det kan bli nån av era bästa låtar när den här blir klar! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida