Forum > Demolåtar

equality - fendertest

<< < (11/12) > >>

equality:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 23.01.2012, 22:57:47 ---Tack för presettipset! Den används nämligen ihop med Stratan på söndagsjammet! :)

--- Slut citat ---

Any time! Jag lyssnade och skall lyssna igen.

--- Citat från: hogge skrivet 23.01.2012, 23:35:10 ---
--- Citat från: brynte skrivet 22.01.2012, 14:29:21 ---snyggt lirat å gött sound:-)
hogge låter... hogge... å även om de e fyllesång, så har du en jäkligt skön röst med gött riv i:-)

--- Slut citat ---

Tack snälla.. Hade mer eller mindre glömt bort detta (av förklarliga skäl)  :wacko:
Tack alla som kommenterat... Det är kul att ge sig på sånt här.. Men det törs jag bara då jag druckit mig lite tuff och eftersom min diet nu är återupptagen får vi se när nästa tillfälle ges... Kanske till helgen  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Skicka gärna sångspåret så får jag mickla lite i helgen.

hogge:

--- Citat från: equality skrivet 25.01.2012, 23:37:20 ---
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 23.01.2012, 22:57:47 ---Tack för presettipset! Den används nämligen ihop med Stratan på söndagsjammet! :)

--- Slut citat ---

Any time! Jag lyssnade och skall lyssna igen.

--- Citat från: hogge skrivet 23.01.2012, 23:35:10 ---
--- Citat från: brynte skrivet 22.01.2012, 14:29:21 ---snyggt lirat å gött sound:-)
hogge låter... hogge... å även om de e fyllesång, så har du en jäkligt skön röst med gött riv i:-)

--- Slut citat ---

Tack snälla.. Hade mer eller mindre glömt bort detta (av förklarliga skäl)  :wacko:
Tack alla som kommenterat... Det är kul att ge sig på sånt här.. Men det törs jag bara då jag druckit mig lite tuff och eftersom min diet nu är återupptagen får vi se när nästa tillfälle ges... Kanske till helgen  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Skicka gärna sångspåret så får jag mickla lite i helgen.

--- Slut citat ---

Oj oj... Jag ska se om jag ens har det kvar? Vet inte om det sparades?? Men likabra är väl det.. kanske bättre isåfall att dra in en ny version...

karl:
nice feel...nice sound....nice everything... k.

egghuvud:
Alltid samma säkra tonspråk. Man blir glad  :)

equality:
Tack karl och eggis för comments!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion