Forum > Demolåtar

equality - fendertest

<< < (10/12) > >>

bow35:
Tänker på The Police "walking on the moon".

brynte:
snyggt lirat å gött sound:-)
hogge låter... hogge... å även om de e fyllesång, så har du en jäkligt skön röst med gött riv i:-)

equality:

--- Citat från: bow35 skrivet 22.01.2012, 13:51:26 ---Tänker på The Police "walking on the moon".

--- Slut citat ---

Den är inte dum. Thanks!

--- Citat från: brynte skrivet 22.01.2012, 14:29:21 ---snyggt lirat å gött sound:-)
hogge låter... hogge... å även om de e fyllesång, så har du en jäkligt skön röst med gött riv i:-)

--- Slut citat ---

Jag gillar Hogges sång. Får se om det kan bli nåt fullskaligt co-lab. Tack så jättemycket!

Jay Thomas:
Tack för presettipset! Den används nämligen ihop med Stratan på söndagsjammet! :)

hogge:

--- Citat från: brynte skrivet 22.01.2012, 14:29:21 ---snyggt lirat å gött sound:-)

--- Slut citat ---

Tack snälla.. Hade mer eller mindre glömt bort detta (av förklarliga skäl)  :wacko:
Tack alla som kommenterat... Det är kul att ge sig på sånt här.. Men det törs jag bara då jag druckit mig lite tuff och eftersom min diet nu är återupptagen får vi se när nästa tillfälle ges... Kanske till helgen  :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion