Forum > Demolåtar

equality - fendertest

<< < (7/12) > >>

spacetrucker:
Låter skönt för att vara en test... pretty good but you ain't no Mark Knopfler (som Chet Atkins sa till Mark Knopfler)... nämen på riktigt, very nice. Tamejfan om jag inte skall skaffa mig en stratta... eller en Telecaster. Är det stor skillnad i soundet förresten undrar en som undrar :unsure:

Space

Eddi:
Kul med Hogges röst på denna jobba vidare kan ju bli hur jäkla bra som helst fast jag tror att Hogge ska hålla sig till dieten då :lol:

Tokai:
Säger inte så mycket om kompositionen och spelandet i övrigt utan mer om Fendersoundet. Första tanken gick direkt till Ry Cooder. T.ex hans tolkning av Presleys suveräna "Little sister".
Ska det låta Knopler så får det bli spel med tummen och kanske några andra fingrar. Hoppas få höra mer.
Hogges insats var rätt kul att höra, dock lite väl mycket reverb.

pxm:
J_vl_rs va bra det låter om den nu. Du är ju en hejjare på gura ju !!!

mvh

hogge:

--- Citat från: Eddi skrivet 20.01.2012, 20:04:01 ---Kul med Hogges röst på denna jobba vidare kan ju bli hur jäkla bra som helst fast jag tror att Hogge ska hålla sig till dieten då :lol:

--- Slut citat ---

Glöm det... Här är slutdietat... Dock kan jag kanske lova att hålla mig ifrån att sjunga på andras alster  :P
Men lite skoj måste man ju få ha!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion