Forum > Demolåtar

1up-In Hell (We Can't all be Angels)

<< < (2/3) > >>

Wernborg:
Knasigt. Som låt betraktat tror jag det kan bli nåt, men du får rycka upp dig eller låta nån annan sjunga  :lol: Nu blir det bara knasteater. Keep on rockin, liksom... typ.

1up:

--- Citat från: Wernborg skrivet 17.06.2007, 23:50:08 ---Knasigt. Som låt betraktat tror jag det kan bli nåt, men du får rycka upp dig eller låta nån annan sjunga  :lol: Nu blir det bara knasteater. Keep on rockin, liksom... typ.

--- Slut citat ---

Tack för lyssning! Har du något exempel på bra sång i liknande genre som jag kan hitta inspiration från?

Refrängernas galenskap ska tonas ned. Vers 3 skriven och text till stick skriven.

Jag är ju inte så seriös i den meningen att skapa strömlinjeformad musik. Naturligtvis vill man det ska vara njutbart, men 1ups humorösa underton stannar kvar. :)

Emulator:
ok. låter bra, men tona ner det teatraliska. jag tro att detta kan bli jättebra.

Wernborg:

--- Citat från: 1up skrivet 18.06.2007, 00:53:15 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 17.06.2007, 23:50:08 ---Knasigt. Som låt betraktat tror jag det kan bli nåt, men du får rycka upp dig eller låta nån annan sjunga  :lol: Nu blir det bara knasteater. Keep on rockin, liksom... typ.

--- Slut citat ---

Tack för lyssning! Har du något exempel på bra sång i liknande genre som jag kan hitta inspiration från?

Refrängernas galenskap ska tonas ned. Vers 3 skriven och text till stick skriven.

Jag är ju inte så seriös i den meningen att skapa strömlinjeformad musik. Naturligtvis vill man det ska vara njutbart, men 1ups humorösa underton stannar kvar. :)

--- Slut citat ---

Du sa det själv. AC/DC till exempel.

ynot:
skall kolla på lite gura ;)
visst kunde det behövas lite tyglar o lite mindre vanssine på sången i  början ... men vem äör jag att prata om sådant lol...lite kort men men kan ju bara bli längre ....

nyot

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion