Forum > Demolåtar
1up-In Hell (We Can't all be Angels)
Wernborg:
Knasigt. Som låt betraktat tror jag det kan bli nåt, men du får rycka upp dig eller låta nån annan sjunga :lol: Nu blir det bara knasteater. Keep on rockin, liksom... typ.
1up:
--- Citat från: Wernborg skrivet 17.06.2007, 23:50:08 ---Knasigt. Som låt betraktat tror jag det kan bli nåt, men du får rycka upp dig eller låta nån annan sjunga :lol: Nu blir det bara knasteater. Keep on rockin, liksom... typ.
--- Slut citat ---
Tack för lyssning! Har du något exempel på bra sång i liknande genre som jag kan hitta inspiration från?
Refrängernas galenskap ska tonas ned. Vers 3 skriven och text till stick skriven.
Jag är ju inte så seriös i den meningen att skapa strömlinjeformad musik. Naturligtvis vill man det ska vara njutbart, men 1ups humorösa underton stannar kvar. :)
Emulator:
ok. låter bra, men tona ner det teatraliska. jag tro att detta kan bli jättebra.
Wernborg:
--- Citat från: 1up skrivet 18.06.2007, 00:53:15 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 17.06.2007, 23:50:08 ---Knasigt. Som låt betraktat tror jag det kan bli nåt, men du får rycka upp dig eller låta nån annan sjunga :lol: Nu blir det bara knasteater. Keep on rockin, liksom... typ.
--- Slut citat ---
Tack för lyssning! Har du något exempel på bra sång i liknande genre som jag kan hitta inspiration från?
Refrängernas galenskap ska tonas ned. Vers 3 skriven och text till stick skriven.
Jag är ju inte så seriös i den meningen att skapa strömlinjeformad musik. Naturligtvis vill man det ska vara njutbart, men 1ups humorösa underton stannar kvar. :)
--- Slut citat ---
Du sa det själv. AC/DC till exempel.
ynot:
skall kolla på lite gura ;)
visst kunde det behövas lite tyglar o lite mindre vanssine på sången i början ... men vem äör jag att prata om sådant lol...lite kort men men kan ju bara bli längre ....
nyot
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida