(men jag är usel på att spela - skulle någon/några vilja spela den här åt mig-inte improvistionerna men ackorden och headet ???så man får höra hur den kan låta !!!!
Kan notera den..)
Kanske nån men inte jag. Har tillräckligt många egna nya och gamla idéer som sprutar ut och vill få tid och utrymme.
Nu till nånting helt annat som har berörts en gång tidigare i nån av dina trådar.
Du är välkommen att botanisera bland andras halvfärdiga och färdiga demos och lämna en liten kommentar, lite tyckande eller idéer. Inget tvång men inte fel. Finns mycket som andra har gjort som är värt att lyssna på. Som exempel en snabb demo, som jag börjat på som kommer senare men fortfarande håller på att mogna i mig... introt i idén kan vara snodd av Supertramp - låten Goodbye stranger. Den kom då jag råkade ta ett ackord fel, på pianot (omedvetet?) och vips blev det en låtidé. [mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/MaxB_Supertramp-ideaAlreadyTaken_humpf_150bpm_2012_wavehammer.mp3[/mp3]
Är inspelat på laptopen hemma med ett litet kombinerat anslagskänsligt midi- och dator-keyboard inkopplat.

Kan du säga vilket det andra ackordet är, om jag säger att det första är C och det tredje är F (med C bas)? Jag trodde något annat innan Eddi och Matteman upplyste mig.