Forum > Demolåtar

Zyan - Tell me what you want.....ny mix 3mars

<< < (4/7) > >>

Oggelito88:
Det är jag som sjunger, behöver lite konkreta tips för att bli en bättre sångare.. Någon som har tips att ge! Är tacksam för svar!  ;)

Zyan:

--- Citat från: Oggelito88 skrivet 01.03.2007, 11:49:28 ---Det är jag som sjunger, behöver lite konkreta tips för att bli en bättre sångare.. Någon som har tips att ge! Är tacksam för svar!  ;)

--- Slut citat ---

Äntligen har du hittat hit... bra första inlägg :P

Burnin Sven:
Ja det är inte långt kvar låter kanon även i mina helkassa högtalare från 1800 kallt varav bara den ena funkar hela tiden (dax för nya :D). Men saken är den att låter det bra i dom så brukar det inte vara helt fel mixat. Ska försöka få ner den till musikdatorn och lyssna lite och se om jag kan komma med några tips om ev. förbättringar. Låten i sig är helt enkelt skitbra oxå vilket inte gör saken sämre. Sångaren behöver inte leta så mycket efter tips kort sagt det funkar bra som det är. Lycka till
Göran

Oggelito88:
Tack ska du ha! :) Det glädjer, men som sagt finns alltid massor som man kan göra bättre, tar för närvarande sånglektioner för att bli en bättre sångare, det viktigaste är att man sjunger med känsla och inlevelse, som jag har börjat fatta på senare tid :D Bla efter tjat av Zyan! :P Tack för det!

Puzzlät:
Det låter bättre än förra versionen. Tycker att det är en kanon låt. Tycker som flera andra också påpekat att sången ligger lite högt. Musiken kanske är lite tunn på vissa ställen också.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion