Forum > Demolåtar

VIIDES HUONE - SOITTORASIA

<< < (2/3) > >>

Dividend:
Finsk-ugriern i mig vakna till livf utaf dessa toner. Coolt!

Nästan så man får tanka ner den här också :D Har inte så mycket kreativt att komma med, men tycker ni ska slänga upp en skiva (t ex på kontrollrummet som man kan tanka) när ni är färdiga. :)

Tycker som tidigare att trummorna låter bättre nuförtiden! Bra!

Gillar också dim dalla dam di dam..

Asti:
Snygg mix och fin sång! Gillar speciellt avsnittet efter ca 83 sekunder.
Basen kunde gärna få lite mer svångrum i avsnittet före 83 och efter ca 121 sekunder.
Blir lite statiskt där. Kanske att det saknas lite tryck i bastrumman...?
Men som sagt snygg ljudbild och bra framförande! Bra låt!
/Asti

Jay Thomas:
Inte ofta det händer men denna låt tilltalar mig till den milda grad att jag spontant utbister i
Mistä helvetistä laitan mustikka hilloa? Och som bonus, Trunks hyvä melodia!!

spacetrucker:
Tack alla, kul att ni gillar ^_^

På "allmänhetens begäran" har jag skitat till Raijas sång en aning, en mycket liten aning men dock

Ny verre alltså (finns även i trådhuvudet): [mp3=200,20,0,left]http://www.moondawnmusic.com/music/SOITTORASIA_DIST.mp3[/mp3]

Blev det bättre.... eller var jag för försiktig?

Asti... dedär med basen; trevligt att du har kritik enbart angående några partier. Jag spelade den själv...  :P

JT... inte för att jag begriper hur du kom att tänka på blåbärssylt men blåbären fanns i skogen senaste höst :lol:

Space

Eddi:
Spontant uttrycker jag: Mistä helvetistä laitan mustikka hilloa? Och det har jag aldrig gjort förut det kan jag garantera.
Skämt å sido en väldigt bra låt och Raijas röst kommer väl till sin rätt här. Jag tänkte genast på att det här borde väl kunna funka som en låt till finska melodifestivalen eller...?
Jag saknar en stämma när hon sjunger om sorkar - tror den skulle sitta som gjutet där.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion